AŞK
Garip şey doğrusu baktığın her yerde aldığın her nefeste onu hissetmek …
Her kadın kokusunu onun kokusuna benzetmek Aşk garip şey dostlar 3 harf 1 heceden oluşuyor normalde ama kimine dağ deldiriyor kimine şehir…
Haliyle bunları yazıyorsam bende aşık olmuşum demektir hiçbir şair ya da yazar yaşamadan bir şeyler yazamaz yazsa da onda duygu olamaz.
Meraklanmayın aşık olduğum insanı anlatacağım sizlere.Ne dersiniz başlayalım mı??
Bundan tam üç ay önceydi geriside var da tam hafsalım almadı şimdi. Kapkara saçları,inci mercanı dişleri zeytin gibi küçük zeytin gibi kara gözleri vardı.Elleri off Allahım Onun elleri ne kadar güzel ne kadar elzem onlarda kapkara ince uzun.Kıskanmayın ama iyi güzel anlatıyoruz ama kıskanırsanız külahları değişiriz.
Adını merak ediyorsunuz değil mi bende bilmiyorum ben ona “AŞK “ diyorum varın sizde öyle bilin dostlar ee gel zaman git zaman derken bizim aşkımız destan oldu hani 60’lı yıllarda tek parça destanlar olurdu ya mahellelerde dolaşılıp okunan destanlardan işte öyle bir şey oldu kara kızla benim aşkım.
Biz çocukça,erkekçe ve delice seviyorduk birbirimizi yıllar sonra da böyle sevmeye devam edeceğiz belki bir müddet de olsa yollar ayıracak biz yine de ayrılmayacağız yollara inat ellere inat seveceğiz birbirimizi
Bana bir söz söylemişti kara kız “AŞK uğraştıkça güzelleşiyor bitanem”
Dedi. Haklısın kara kız “AŞK” gerçekten uğraştıkça güzelleşiyormuş