İHANET YIL DÖNÜMÜ
Bir yaz ayında başlamıştı Her Şey...Güzel bir aşk hikayesi okunacaktı dillerde ya da ben öyle sanmıştım;Olan bitenden sonra aşk değilde ızdırap olacaktı bana,Velhasıl Güzel günlerde geçirmiştik hatta küçük bir çocuk neşesi vardı yüzümüzde ve zaman öylesine geçiyordu ki aylar bitmişti artık senelere ulaşmıştı zaman su gibi akıp giderken daha çok bağlanıyorduk birbirimize Ve 4 sene olmuştu kimi zaman mutlu kimi zaman ise hüzünlü bir aşk vardı ortada ta ki benim yolum gurbete düşene kadar ve gerçek hikayede başlıyordu aslında...İstanbul’a Düşmüştü Yolum Ayaklarım ne kadar gitse’de yüreğim bırakıp gitmek istemiyordu Ama Kader Ayırmıştı İstemeden de Olsa gidecektim İstanbul’a Ve sonunda İstanbul’da Yeni Bir Hayat Başlamıştı Benim İçin İşte Şimdi Bizi Zor Günler Bekliyordu Ve Adı Aşk olan Birinin De Adının İhanet olacağı aklımın ucundan bile geçmiyordu İstanbul’da günler geçmek bilmiyordu özlemim ise tarif edilmeyecek bir duruma gelmişti ve Takvim Mayıs Ayını Gösteriyordu uzun bir aradan sonra sevdiğimi görme zamanı gelmişti dünyalar benim olacaktı sanki ama bilemezdim Dünyamın Başıma Yıkılacağını !Sanki Bir Güç Bir An önce Benim Onun Yanına Gitmem için Uğraşıyordu olacaklardan habersiz bir şekilde ve sevdiğim insanın yanındaydım..Görür Görmez ne yapacağımı bile şaşırmıştım elim ayağım tutmuyordu o kadar özlemiştim ki bakmaya bile doyamıyordum oturup konuşmaya başlamıştık saniyeler,dakikalar ,saatler hatta günler bile yetmez olmuştu bana Ve İstanbul’a Dönme Zamanı’da Yaklaşıyordu Günler Geçtikçe Sevdiğim İnsan dediğim kişinin değiştiğini görüyordum.. Sanki Rabbim Beni Doğruları Görmem için Göndermişti,Tek Tek Yalanlar Çıkıyordu Meydana Ve İhanet İse Anlatılacak Bir Duygu Değildi Aslında Benim içimde Bir şeyler biterken anlamıştım aslında onda da bittiğini ...Yalanları Yüzüme çarparken damla damlada düşüyordu gözümden artık dayanacak gücüm kalmamıştı terk etmek istiyordum bu şehri İki Yüzlü Bir İnsana nasıl da senelerimi verip, Yüreğimi Veripte gerçekleri görmemiştim halen anlamış değildim ve Sonlara Doğru da yaklaşıyorduk Aslında Seneler Sonra Tanıdığım insanın Foyası Meydana Çıkmıştı Ve Bitmişti Artık Her şey ..Son söz kalmıştı artık geriye dilimden sadece düşen şu iki kelime Allah’ından Bul haykırırcasına söylüyordum sanki Canım öyle yanmıştı ki geriye tek bırakacak şey Ahımdı sanki Yaz Ayında Başlayan Mutlu Bir İlişki Aslında Seneler Sonra Kİ yaz Ayında Benim Mahvoluşumun Hikayesiydi.. Ve Tarih 26 Mayısı gösterirken Yüreğimde Hayatımda İçimde Hiçbir şey Kalmamıştı Ahımdan Başka... Ve ben Bu Tarihi İnsanlık Ayıbı,İhanet Günü diye ilan ederken Senin içinde Bu günü ikiyüzlülüğünün yıl dönemi olarak sana Armağan etmek istedim Dediğim Gibi; Ben Allaha Bıraktım Hesabımı Uzak Ol Benden Yeter Bilmem Anlatabildim mi ...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.