- 886 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Türkiye'de yaşamak
Sıkıldım artık.
Başka bir derdimiz yokmuş gibi ağaç,çiçek,böcek edebiyatı ile toplanan marjinal gruplara galeyana gelip katılan halkımız.yazık ki ne yazık bu işler böylemi olmalıydı.
Bence olmamalıydı.
böyle çocukça bahanelerle böyle saçmalıklar yapılmamalıydı.
Oradaki istekler halkımızın ihtiyaçlarını yansıtan istekler değildir.olayları bu kadar basite indirgeyip düşünenleri anlayamıyorum.akıl ve izan sahibi her kişi düşünmelidir ki benim bu olaylarda çıkarım ne?
Ordaki kişilerin çoğunluğunun (Genelinin demiyorum) İsteği Akp nin düşürülmesi yada istifa etmesi peki Akp bıraksa yerine gelecek parti daha mı iyi olacak? Bu tartışılır.
Kişisel görüş farklılıklarıda olur tabi Akp yi savunmam asla lakin gelecek parti ne olursa olsun şu anda bu olayları çıkartan,destekleyen,kışkırtan küresel güçlerin oyuncağı olmama gibi bir şansı yoktur.Her zaman kullandığımız Demokrasi sözüne ne oldu? Beğensekte, beğenmesekte türkiye nüfusunun yarısının oyunu almış bir parti bu şekilde olaylarla yıpratılmamalıdır.Millet iradesi sandıkta tecelli eder.sokakta değil.
Sokakta millet iradesi yok mudur? Tabiki vardır. Lakin tarih boyunca hiçbir zaman bu şekilde tecelli etmemiştir
Bu millet ne darbelere şiddetlere maruz kalmıştır da devletine baş kaldırmamıştır. Şimdi ise Küresel güçler(Finans kuruluşları,Bankalar,Medya,AB,ABD,ÇİN,RUSYA,İRAN) tarafından belli başlı istekler dayatılarak yaptırım uygulanmakta istekleri karşılanmayan ülke yada oluşumlar tarafından gözdağı niteliğinde olaylar tertiplenmekte adeta hükümetin kulağı çekilmekte. Ve insanımızda bu oyuna alet olmakta
Bir kişi istiyorum ki bana bunca olan bitenin Mantıklı bir açıklamasını yapsın.
Desin ki biz kimsenın oyununa alet olmuyoruz.Biz şunun için eylem yapıyoruz.
Eylem Bizim sıkıntılarımızı yansıtmadığı gibi,sıkıntılarımıza çözüm olacak da değil tek yaptığımız toplumda nefret ve kutuplaşmayı körüklemek
Bugün okuduğum bir haberde UEFA Fenerbahce ve Beşiktaş Kulüplerine Avrupa kupalarından bir-iki yıl arası men cezası verecek ve 2010-2011 sezonu şampiyonluk kupasının şike süreci nedeniyle Fenerbahce’den alınıp trabzonspor’a verilecekmiş bir Trabzonlu olarak sevindim ilk başta fakat bu dönemde bunun olması beni düşündürdü.UEFA durdu durdu da bu buhranlı zamanı mı buldu? Ben bu kadar olayın tesadüf olacağına inanmam o yaşı geçtim.
Yarın güzel bir güne uyanmak ve vatanımı bıraktığımdan iyi bir şekilde bulmak dileğiyle…
Saygılarımla….
Enes Karaismailoğlu
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.