BABAM-ATAM izin verir misin?
Gece yarisina kadar önumde kitap kalem elimde ihlamur cayi ile ders calistim.Radyo gecenin en sakin anlarinda Sezen Aksu´dan duygusal parcalar ikram ediyordu dinleyicilerine,bana..
Babamin kapida belirmesiyle tedirginlik sardi benligimi bi an icin.Sonra gecti ama.Saatten haberim yok muydu? Vardi elbette ama ben uyumak istemiyordum. Uyutamazsiniz beni..
"Yatiyorum baba, sadece..."
Coktan cikmisti odadan babam. Ey babam ey. Alninda yillarin cizgileri, hic kurtulamayacak miydi o cizgilerden? Istemiyorum cizmesin dertler alnini benim babamin. Cizemesinler. . .
Artik uzuldugunde birsey söylemiyordu babam. Bakmasi yetiyordu yuregimi yakmaya cayir cayir-utanmama sebep olan bakislari var benim babamin. O baktiginda görebiliyordum önumu ve iste bu gecede aydinlatti odami babamin bakislari benim. Sadece babam bakabilir yillarin nemlendirdigi o mavimsi gözlerle bana. Istemiyorum bakmasin baskasi.Istemiyorum iste ya. Baktirmam. . .
Artik susuyordu babam. O sustukca co$uyordum-o sustukca konusuyor. Ho$uma gidiyordu bu suskunluk önceleri, ama artik dayanamiyorum.Yoruyor beni susmalar. Susmakla en buyuk cezayi veriyordu bana babam. Benim babam böyle terbiye ediyor beni. Susma baba susma. Söz birgun..birgun kabullenecegim hatalarimi. Susma lutfen. Izninle izin vermek istemiyorum suskunlugunla. Izin ver ki izin vermeyeyim..lutfen!
Istedigim yerdeyim.Birkac dakika verin bu kiza konusamaz dilim tutuldu!
Istedigim aydinliktayim. Birkac dakika söndurun aydinliklari aglamam lazim.
Istedigimi söyleyemiyorum-
söyleyemiyorum babama
babama söylemek istediklerim var ve ben..
söyleyemiyorum.
Matematik defterimin en son sayfasina yaziyorum söylemek isteyipte cesaret edemedigimi.
BABAM-ATAM-HER SÖYLEDIGINE TAMAM
söz vermiyorum ama tutamazsam
utanirim.korkuyorum
IZIN VERIRSEN BABA
SENI COK SEVIYORUM
Kapatmadim daha sonra o sayfayi...
görene dek babam ACIK KALACAK
yillar gecti........degismedi sevgi!
YORUMLAR
Sağlığında kıymet bilemediğimiz ve söylemek istediklerimizi söyleyemediğimiz büyüklerimize ne zaman sevdiğimizi söyleyeceğiz.Mutlaka söylemeli gözlerinin içine bakarak.Ama mutlaka...
Çünkü Allah herkesinkini gecinden versin ama mezarları başındaki bu pişmanlığı yaşamayı kaldırabilecek kadar güçlü olmak düşüyor nasibinize.Tabi gücünüz yetiyorsa...
Samimi ve sorgulayıcı bir yazıydı.Tebrik ediyorum.Muhabbetle kalın..