HAVA SICAK..
Erken bir yaz,-bir türlü yağamayan yağmuru da sırtlanmış üstelik-,geliyor üstüme ,üstüme..Az çıkıp dolaştım ..Tavla oynadım bir kahvede..İnadına zar gelmedi,vaz geçtim.Geçmesem,tavlayı karşımdakine geçirecektim..Bu kadar küçük zaferlerle mutlu olan insanları anlayabilecek kadar mutlu bir insan olamadığımdan ,üzgünüm..Hoş,kazansam..Böyle yazmazdım ,o zaman.İşin rengi pek bir değişirdi de..Neyse!!!Biri cep telefonu ile meşgulken ayağıma bastı.Diğeri alış veriş sepetini sürdü üstüme üstüme,lak lak ederken yanındakiyle..Şükür direksiyonda değildi..Allah korudu yani!!Metrekareler içinde bile,yürümesini bilmeyen insanlar var dedim ve daha fazla şansımı zorlamadan döndüm eve….Şimdi ne yapmalı??TV izlesem,onuncu dakikada’’Yine de şahlanıyor aman,kolbaşının kır atı’’ deyip de , kendimi i dışarı atmam, an meselesi...Olmasın mı, böyle programlar??Olsun tabii..Ama ,mümkünse saat başı ..Hava böyle sıcak ve ağırken,iyice sıktı beni.Olsa olsa; Ksenophon’un Anabasis kitabını okumak dağıtır kafamı..Dedim –ve de önceden de okuduğumdan birkaç defa,hızlı hızlı geçtim, birinci kitabı..Geçmedi sıkıntım..Kalktım bir limonata yaptım kendime,nanali naneli..İçerken de düşündüm..Okudum,okuyorum,okuyacağım da..Ne işe yarıyor bu işler konuşmadıktan sonra??Ayrıca,vişne yerine kiraz alma becerisinden başka,ne kattı hayatıma!!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.