- 620 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DUDAKLARDA ISIRILMIŞ HOYRAT BİR NİKAH
Dünya güzeli ve dolusu kahkaha çocuk.. Onlarla öpücük sağanaklarında dünya.. Sevilir oldu onlarla geceler bile.. Özlem olmaktan çıktı onlarla mutluluklar..
Ama bakınız yaşanmamış güzelliklere gülüyor sincap gözleriniz yine de.. Çoğunun dünyası oldu gözleriniz biliyormusunuz ? Tutun hadi ucundan da olsa dünyanın..Umursuz kahkahalar dökülsün dudaklarınızdan ve duyulmamış melodiler.. Ekseninde dönün sevginin.. Beklemeyin.. Ve dünyalar doğurun bebek bebek yaşamınıza ve yaşamlara ..
Dudaklarınızda ısırılmış hoyrat ve gaddar bir nikahın acısı,belki de korkusu çığlıklanıyor biliyorum..
Neden geceleri gülmek yasak olsun ki ? Değiştirebilirsiniz o halde geceleri.. Bitsin artık yasaklar ve korkular; kendinizce koyduğunuz..
Ne zaman gördüysem sizi hep tablolardasınız.. Hep resimlerde mi kalacaksınız.? Yırtın artık ince gergin tuvali..Hep tutsak mı kalacaksınız duvarlarda.. Öylesine asılı !!
Ölüler yeniden ölmemeyi iyi bilirler.. Çünkü bir kere ölünür dimi ?
Siz üreyen hayallerdesiniz.. Düşlerin uyanması her sabah aynı merasim.. İsteseniz nasılda değiştirirsiniz dünyayı.. Hadi durmayın.. Cesur olun.. Deneyin !!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.