Ağaç mı ? Ne ağacı !
Evet değerli dostlarım bu eylemlerin ağaçla ilgisinin olmadığını bal gibi biliyoruz
kızlarımızın sözde o sırt çantalarını neden taktıklarını biliyoruz
arap baharının bir parçası olmamız için seçimle değil de uzun süredir memleketi zorla idare eden bir asker ya da gestapo diyeyim bulunması gerekir
bu olaylar dış güçlerin TÜRKİYE yi engelleme çabalarıdır
imf ye borcumuz bitti :: !
yerli araba imalatı için kıvılcım çakıldı::!
boğaz köprüsü yapılıyor::!
tüp geçit bitti ::!
barış süreci başarıya koşuyor ki yüz yoıllık bir sorun ::!
altay tankı yerli ::!
anka yerli::!
piyade silahı uzun menzilli silahlar ::!
kobra topo::!
atak helikopter ::!
hür kuş yerli uçak ::!
uydumuz yerli ::!
avcı uzaktan kumandalı ağır makineli ::!
velhasıl askeri tüm silah ve araç gereçlerimiz füzeler, yüzen köprüler, uçak gemisi yakında, saymadığım envayi çeşit füzeler ve silahlar
tabii muhteşem bir büyüme ki dünyada görülmemiş bir şey::!
dünyanın hiç bir yerinde hiç bir hükümet bu kadar ağaç dikmemiştir::!
vs, vs, vs, vs, vs, vs, vs,
vesselam
işte bunlar olmadan huzur olmuyor olsun da kullanmıyayım o başka
İŞTE DÜNYANIN BİR TÜRLÜ KABUL ETMEK İSTEMEDİĞİ ŞEYLER BUNLAR GERÇEK Mİ
EVET gerçek
şöyle ki bu eylemle hükümet düşürülür düşürülemezse ekmeğine yağ sürülür :)
bence iktidarın oy oranı yüzde 8 ila 10 oranında arttı
bunu da herkes biliyor
özür meselesi israilin bize verdiği özre sanki bir misilleme gibi mi acaba
fakat bu hangi ağızdan telaffuz ediliyor dikkatinize derim !!!!
daha anlamadan tabiri caizse kafadan bu olayları yine bana silah olarak gören, kullanan zihniyeti kınıyorum
saygılar sevgilerimle bunlar da bendenizin düşünceleri
tabii yanılıyor da olabilirim inatcı değilimdir.
YORUMLAR
Sayın yok,sul,
Sosyal medyadan takip ettiğim kadarıyla, bu olayın içinde gerçekten çevreye duyarlı arkadaşlarım da var. Sosyal hadiselere karşı duyarlı, bana ne deyip geçmeyen, bir serçeye zarar gelsin istemeyen... Bu nedenle, öncelikle samimi olarak çevre hassasiyetinden dolayı gösterilere katılan ve bunu demokratik sınırlar çerçevesinde yapan tüm kardeşlerimizi tenzih ediyorum. Onlara sevgim, saygı sonsuz ve de teşekkürlerim. Çünkü bu dünya bizim, bu vatan da... Amma ve lâkin...
Demokrasi hiçbir zaman düşüncesini başkasına dayatma, kendisi gibi düşünmeyene hakaret etme hakkı vermez. Bu gösteriler sırasında maalesef, büyük çoğunluk korkunç bir kin gösterisinde bulundu, bulunuyor. Tahrik, tahrik... Ölçüsü ve hududu yok. Gösterilere katılmayan, desteklemeyenlerin adı "hain", en hafif ifadeyle "yandaş" ve "makarnacı"... pekiyi bu hakkı bu kardeşlerimize kim veriyor? Yakıp- yıkma yetkisini, polise saldırma yetkisini kim veriyor: Ülkemizin askeri dayatmalara bile destek çıkan, o gün ellerini oğuşturup darbeden iktidar bekleyen kesimi! Askeri darbeye alkış tutan insanlar, başkalarına demokratik hakları çok gören insanların bugün demokratik tepkiden bahsetmeleri, yakıp yıkmayı haklı göstermeye çalışmaları çok da inandırıcı olmuyor.
Bir de öyle talepler var ki, gülsem mi ağlasam mı bilemedim: "Hükümet istifa etsin, yeni bir parti kurulsun, valiler, bakanlar görevden alınsın, projeler iptal edilsin..." Ve daha neler! Kardeşim, bir yıl kalmış, gidersin sandığa, verirsin sevdiğin partiye oyunu, istediğin projeyi geçirirsin hayata. Kim ne diyebilir o zaman?
(Not: Bunları yazdım, ama ne yandaşım, ne menfaatperestim ve üstelik iktidarı sıkça eleştirenlerdenim, ama abukluklar bu şekilde devam ederse, bu seçimde demokrasi hasar görmesin diye destekleyebilirim.)
İşte böyle... Neyse, daha fazla yazmayayım "demokratik" sinirlenme hakkım ayağa kalkacak.
Son sözüm: "Kendisinin demokratik taleplerine saygı görmek isteyen, başkasının demokratik taleplerine saygı göstermeyi öğrenmelidir.Demokrasi, herkes ve her kesim için olmadıkça, demokrasiden söz edemeyiz."
Teşekkür ve selâm ile...
Yazdıklarına katılmıyorum ancak en çok üzüldüğüm kısım "bu olaylar dış güçlerin TÜRKİYE yi engelleme çabalarıdır" cümlesidir. İlk defa ben, dış güçler adına çalışan birisi oldum. :)
Evet, bu bir ağaç meselesi değildir ancak yakıp yıkma eylemi de değildir. Buna bizler de karşıyız.
Tek söyleyeceğim, yandaş medya izlemeyin! Yanlış yönlendiriliyorsunuz. Günlerdir Taksim Gezi Parkı için direnen insanlar marjinal, aşırı uç, çapulcu ya da ayyaş değildi. Bu şekilde yansıtılmaya çalışılıyor ama değillerdi...
Aklı başında, bilinçli, çevresine zarar vermemek için çabalayan, demokratik protesto hakkını kullanıp mücadele eden ve olanlardan sonra çöplerini toplayıp, gazdan etkilenen sokak hayvanlarına yardım edecek kadar duyarlı insanlardı. Gazdan etkilendiklerinde birbirlerine yardım ettiler, yere düşeni kaldırdılar, aç olanlarla yiyeceklerini paylaştılar...
Silahları, tazyikli su fışkırtan TOMA'ları, biber gazı kapsülü atan tüfekleri yoktu. Kimsenin maşası da değillerdi. Siyasi görüşleri, futbol takımları, sosyal statüleri farklıydı; her kesimdendiler. Bu kadar aşırı şiddete maruz kalmalarının gerekçesi neydi, biraz olsun düşünmek gerekmez mi?
O dizilerden tanıdığınız sanatçılar da "Ne işim var, aman bana ne!" demeden gelmiş, kol kola onlara katılıp yolunda gitmeyen bir şeylere karşı koymuşlardı. Onlar da mı çapulcu? İnsanlar birbirine kenetlendi, provakasyona kanmadı.
Ha şimdi diyeceksin ki, "Eee, neden oradaydın o zaman?" diye. İşte bunu da sen anlamazsın!
düşüncelerinizin paylaşım ölçüsü çok güzel dost.Tebrik ederim.Eleştiri her zaman anlamlı ve saygılı olmalı.
Şahsi düşüncelerime gelince:
Bahsettiğiniz ilerleme gelişme elbette büyük başarıdır.Lakin biliniz ki Dünyanın en büyük askeri ve ekonomik gücü olan Hitler Almanya'sının sonu ne oldu?
İnsan odaklı, hoş görü ve kucaklamadan yoksun idarecilerin sonu çok iyi olmuyor.
Bizim gibi demokrasi ile idare edilen bir Ülkenin açıktan Suriye'deki terör gruplarına verdiği destek Reyhanlı olayları tolumda infiale neden olmaktadır.
Asgari ücretin düşüklüğü,
Adaletsiz gelir dağılımı,
işsizlik,
adam kayırma,
farklı düşünceleri aşağılama.....
PKK denilen örgüt mensuplarının sorgusuz sualsiz ülkeden ayrılması ve ucu açık gelişmeler.
Diyarbakır'da Türk bayrağı olmayan büyük mitingler ve kırılan onurumuz.
bu olumsuz durumlar yarınından endişeli gençliği bunalıma itmekte.
Toplu patlama noktasında ve bir kıvılcım beklemekte.
Dilerim Hükümet daha hoş görü ve akıllı olur.Açlığın, yoksulluğun dini, milliyeti ideali olmuyor ve bir gün patlıyor.
Bunlarda acizane benim düşüncelerim.saygılar sevgiler dostum.
havanı alırsın % 10 artmışmış:)
göreceğiz:)
şu varki Türk milletinden asırlardır çekinir düşmanlar
ondandır her fırsatta bizi yıkmaya yakmaya karıştırmaya çalışırlar
bir nebze olsun başardılar amma, aması tarih sayfalarında
selamlarımla
Şiirlerin Ziyası tarafından 6/7/2013 12:01:19 AM zamanında düzenlenmiştir.