- 1012 Okunma
- 9 Yorum
- 2 Beğeni
Ülkeme Zarar Vermeyin...! YETERRR...
.
Önce masumane başladı.
Taksim’de ağaç kesilmesine karşı çıkan çevreci bir yaklaşım.
İnsanlar dolmuştu bir şekilde, toplumdan müthiş ilgi gördü eylemler. Hızla tüm yurda yayıldı. Mevcut iktidara oy vermeyenlerden, hatta gözü kapalı oy verenlerden bile destek gördü. Hemen hemen bütün kentlerde eline Türk Bayrağı’nı alan meydanlarda aldı soluğu. Polisin kaba davranışını, gaz yemeyi, cop yemeyi bile umursamadı kimse. Akşam saat 21.00 olunca insanlar evlerinde ışık yakıp söndürerek, pencerelerden-balkonlardan tencere tava çalarak, araba kornalarıyla destek oldu.
Ulusal medya haberlerde vermese bile yayıldı bu eylemler.
Ancak…
Ancak her zaman olduğu gibi provakatörler çıktı ortaya. Yaşlı başlı insanların efendice yaptığı eylemlere taşlı-sopalı vur-kır işleri karıştı. Kim oldukları, neci oldukları belli olmayan yüzleri maskeli kişiler çevreye ve insanlara zarar vermeye başladılar.
Otobüs duraklarından, bankamatiklerden, bir internet kafeye ait bilgisayarlardan, işyerlerinden, sokaklardan, kaldırımlardan ne istediler?
Kırıp dökmek mi Taksim’i veya ülkeyi kurtaracak?
Haklı bir eylemi haksız hale getirdiklerinin bilmem farkındalar mı?
Hele hele camiye sığınanlar (!!!). O kutsal mekanda içki içmek; ayakkabılarıyla, inançlı alınların secdeye vardığı halıların üzerinde dolaşmak…
Neyin nesi Allah aşkına?
Bu insanlığa, farklı mezhep anlayışına, farklı din anlayışına ya da dinsizliğe-ateistliğe sığar mı?
Sen kimsin, nesin, necisin, kendini ne sanıyorsun? Entel, dantel, ne idüğü belirsiz oldun da ne oldu?
Bu iktidara oy vermem. Müslümanlığın ne bir partinin, ne de bir grubun tekelinde olmadığına inanan, inançlı biriyim.
Masumane başlayan eylemlerin, maalesef provakatörlerin ön planda olduğu bir ortama doğru sürüklenmesi, vatanını milletini seven bizleri derinden üzmektedir. Duyarlı insanlarımızın bu tür provakatörlere izin vermemeleri, içlerinde barındırmamaları gerekir...
Zira; BAŞKA TÜRKİYE YOK...
Bir şeyleri kırıp dökerek ülkemize zarar vermeyin. Unutmayın ki;
iktidarlar, partiler, insanlar gelip geçicidir.
TÜRKİYE CUMHURİYETİ SONSUZA KADAR YAŞAYACAKTIR...
O KADAR...
Nice güzel, demokratik günlere erişmek dileğiyle…
Suat Zobu
.
.
YORUMLAR
DUYARLI YÜREĞİNE SAĞLIK SUAT HOCAM SİYASETİN DİLİ USLUBU KIRICI BUDA YER ALTINDA BEKLEYENLERE FIRSAT TANIYOR O BALKON KONUŞMALARINA 100 YÜZ TERS BİR YÖNETİM !!
BENİM GÖRDÜĞÜM ASLA DA İÇİME SİNDİREMEYECEĞİM SÖYLEMLER.
ANANIDA AL GİT !!
TÜKLÜĞÜ AYAKLARIMIN ALTINA ALDIM !! NAH ALIRSIN
İKİ AYYAŞIN YAPTIĞI ANA YASA!!! ....... İKİ AYYAŞIN KURDUĞU DEVLETE BAŞBAKAN
BU DEVLETE 16 YIL BAŞBAKANLIK YAPMIŞ CUMHUR BAŞANLIĞI YAPMIŞ BİRİNE ( ÇOBAN) DENİLMESİ.
İKİ TANE ÇAPULCU !!! ONUR KIRCI AŞAĞILAYICI SÖZLER
MİLLET KENDİNİ ASLA İFADE EDEMİYOR TÜM MEDYA BASKI ALTINDA HELE PARASINI BİZİM ÖDEDİĞİMİZ...... TRT ........ MUHALEFETE ZERRE YER YOK VE KESİNİLKLE İKTİDAR SÖZCÜLÜĞÜ YAPIYOR HİÇ ŞÜPHE YOK!!!
DOKTORLARA KÜFÜR
ADELET BASKI LATINDA
MÜFREDAT 10 YILDA DÖRT BAKAN DEĞİŞTİ GELEN TÜRKLÜKLE UĞARAŞIYOR ŞİFRELER HAKKI YENENLER.. TC YAZISININ KALDIRILMAYA ÇALIŞILMASI. ANDIMIZ FALAN
NE MUTLU TÜRKÜM SÖZÜNÜN OKULLARDAN SÖKÜLMESİ HANGİ BİR GAFLARINI YAZSAN SAYFALAR YETMEZ GIRTLAĞA GETİRDİLER SANIRIM!!
UCAK DÜŞÜYOR KURU LAF
ÇUVAL GEÇİRİYORLAR EMRİNİ VERENİN TÜRKİYE YE GELDİĞİNDE KARŞINDA HİZADA DURUYORLAR AMA HAK ARAYANLARDA ASLAN KESİLME TEHDİT ETME ALIŞKANLIĞI OLUYOR NEDENSE
MAVİ, MARMARA DA TÜRKLER ÖZELLİKLE SEÇİLEREK ÖLDÜRÜLÜYOR REYHANLI DERKEN ALKOL YASASI FALAN
''HA BEN OLAYLARI DA YAPANLARI DA ASLA TASVİP ETMİYORUM''
AMA BEN YAPTIM OLDU BEN DERSEM BU İŞ BİTER BASKICI KİNCİ NE YAPTIĞINI NE KONUŞTUĞUNU BİLMEYEN BİR RUH HALİ BELEDİYE BAŞKANIN İŞİNE DE KARIŞIYOR ÇÖPÇÜNÜN İŞİNDE KARIŞIYOR ÖĞRETMENDE KARIŞIYOR BİR AİLENİN ÇOK YAPACAGI İŞİNE DE KARIŞIYOR NEREDE ÇOCUK NASIL YAPILIR BROŞÜRÜ DAĞITACAKLAR!!!!!
11 YILDIR BASKI BASKI VE MİLLETTE BİR PATLAMA YARATTI ADALET SIFIRRRRRRRR
DAHA NELERİ SAYAYIMKİ İNSNALARI KÜÇÜMSER MUHALEFETİ KÜÇÜMSER
TEHDİT YÜZDE ELLİYİ EVDE ZOR TUTUYORUM DEMEK KADAR TALİHSİZ BİR CÜMLE OLAMAZ KİMİ KİME KARŞI SAVAŞA SOKACAKSIN DİYE BU HALKIN SORMASI GEREKİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM
''BU ÜSLUP İÇİNDE OLAN BİRİ'' HER TÜRLÜ PROTESTOYU DEMOKRATİK YOLDAN HAK EDİYOR. DİYORUM
HERKES AKILLI OLMAK ZORUNDA YARA ALAN TÜRKİYE SAYGILARIMLA HAYIRLI CUMALAR
Bekir Akbulut tarafından 6/7/2013 12:58:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Suat kardeşim, yazınız bana bir fıkrayı hatırlattı. Belediye otobüsünde Karadenizli biletçi, arkadaki yolculara habire "ileri cidelum ileri cidelum, diye bağırıyormuş. İçerdeki yolcuların büyük çoğunluğu da üniversite öğrencileriymiş. Karadenizli biletçinin kendine özgü dili öğrencilerin çok hoşuna gitmiş olmalı ki, onlar da durmadan "ileri cidelum ileri cidelum" diyorlarmış. Bizim biletçi bakmış olacak gibi değil."Arkadaşlar çok da ileri citmeyelum" diye bozuk atmış. Yazınızı beğenerek okudum..Ellerine sağlık..Sağlıcakla kalın..Sevgi,saygı ve selamlarımla..
FIRSATI
Beceremedik :
Demokrasi dedik bilmedik ,
Elbise yaptık giymedik .
Büyük geldi bedenimize ,
Özgürlüğü hazmedemedik .
Japonlar bulmuş onun çaresini ,
Yapmışlar bir oda boşalmış sinirler orada.
Bizde düşman özel mülkiyet,
Kimin varsa dükkanı arabası yak anası..
Belediyeyi,hükümeti sevmezsin saygı duyarım .
Toplu taşımalardan ne istediğin .
Kin bürümüş gözler ,
Kazma olmuş taşı söker eller .
Ben de isterim boğazda villam ,
Altımda son model arabam .
Olmayınca acısını onlardan mı çıkartayım ,
Molotov ,taş atayım , yakayım.
Bu oyun daha öne de oynandı.
Yüreğimiz kan bağladı .
Duamız iyi ki kan dökülmedi ,
Yeseydik birbirimizi yamyam derlerdi birileri .
Yaş kesenin baş keserim torunlarıyız .
Ne güzel duyarlı olmak tabiata.
Haklı olan davanız haksız çıkar ,
O içinizdeki hainler olmasa...
Tebrik ederim saygılarımla.
bu ağaç kesilmesi yada bir kaç kişinin buna itiraz etmesi olayını aştı....ankaradayım kızılayın halini gördüm biz bu vatanı binlerce şehit kanı vererek düşmanlardan kurtardık da ...kendimizden koruyup kurtaramıyoruz neyi paylaşamıyoruz ... atılan tekmeler kendimize...asker polis bizler değilmiyiz yada eylem yapan ali mehmet deniz kimin evladı ....yönetime itiraz etmek bumu?? oy var sandık var ses duyurmanın yolu bu değil..
polisin itip kaktığıda biziz....atılan taşla canı yanan poliste biziz...
bir yerde birileri dur demeli bu senle benle bizle başlar önce evlatlarımızı meydanlardan çekmeli polis polisliğini bilmeli
ve uyan türkiyem kanma dolduruşlara diyorum bende...
elele birlik beraberlik içinde oyuna gelmediğimizi gösterme zamanı
zaman birlik zamanı
kutluyorum kalemini saygılarımla
Son dönemde ülkemiz,vatanımız üzerinde oynanan ve oynanmakta olan komployu çok güzel bir şekilde özetlemişsiniz.Allah sizden razı olsun Abim.düşüncelerinize katılıyor.devleti yönetenlerimizin gerekli önlemi almasını acil bekliyoruz.ve vatanını seven herkesi duyarlı uyanık olmaya en çok ihtiyacumızın olduğu bir dönemden geçiyoruz.
Selam sayğı ve hürmetlerimle...A.E.O.
Derebey tarafından 11/12/2013 8:22:48 PM zamanında düzenlenmiştir.