- 1384 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
VELEV Kİ AĞAÇ BAHANE
Ummaki bu yüzler bir gün gülecek
İnsanlık suçları son bulmadıkça
Çıkar tutsaklarının arenasında
ADALET KILICI SALLANMADIKÇA
**
Son padişah kendisine yakışan son veciz sözlerini söyleyip yurt dışına uçtu her zamanki alışkanlığı ile..
Tencere tava aynı hava!
Yoksulluktan yorgun düşmüşlerken bir mucize oldu nasıl olduysa!
Önce medyayı ve tv kanallarını SATIN aldılar. Ardından çok değerli ordu mensuplarını. Dünyaca ünlü ilim-bilim insanlarını. Aydın yurtsever yazar ve gazetecilerini düşün insanlarını Silivri’ye sürdüler duruşmaya çıkmalarını savunma yapmalarını bile engellediler.
Türk bayrağını bir paçavra gibi ayaklar altına aldılar. Saygı duyanını elinde taşıyanını yerlerde sürüklediler copladılar. İstiklal Marşını yasakladılar. T.C her yerden her şeyden SİLDİLER.
Açılım adı altında kardeşi kardeşe kırdırdılar. Ülkeyi başta Amerika olmak üzere tüm ülkelerin boyunduruğu altına soktular.
Satılık paşasından devletin her kademesindeki resmi görevlisine kadar BESLEMEDİKLERİ SUSTURMADIKLARI kimse kalmadı.
Gene de ah almadıkları kimse kalmadı. Ülkede duramayacak hale geldiler.
Arkalarında bıraktıkları güruh ise Marjinal! sözcüğünü ezberlemeye çalışıyor pirlerine yakışır biçimde hep bir ağızdan!
Bir Vatanı vatan yapan Toprağıdır Bayrağıdır Dilidir Saygınlığıdır.
Hepsini yerle bir ettiler.
Bir toplumu toplum yapan toprağına bayrağına diline sahip çıkan aydın bilinçli onurlu yurtsever bireyleridir.
Başa geldikleri andan itibaren çeşitli şekillerde besledikleri aynı fabrikanın ürünü olan defolu insanları haksız ve adaletsiz kazanca boğdukları bedavacı cahil ve onursuz güruh türettiler.
Çeşitli baskılarla ve akıl almaz yardımlarla çocukları genç kızları tesettüre soktular hemen bir çırpıda. Sonra da “velev ki siyasi simge” diyerek dini inancı ayaklar altına aldılar.
Oysa meydanları dolduran ve tüm dış ülkelerce alkışlanan ve yurda dalga dalga yayılan başta soylu bilinçli yürekli Türk Gençliği olmak üzere gerçek yurtseverler kendi özgür iradeleri ve bağımsız kişilikleriyle savunuyorlar VATANI!
Onlar Kİ
Asıldılar
Bombalandılar
Yakıldılar
Kovuldular
Ama...
Ne Vatanı SATTILAR
Ne KENDİLERİNİ!
**
SATILIĞA ÇIKARDIĞINIZ RUHLARINIZ SİZİ ER GEÇ BOĞACAKTIR!!!
DEVLETİN POLİSİ!
BEN SENİN ORANTISIZ GÜCÜNÜ 68- 80 DEN BERİ ÇOK İYİ TANIRIM!
ŞİMDİ İŞİN DAHA KOLAY POLİS!
BİBER GAZI ELLERİNİ DAHA ÇABUK KİRLETİYOR!
BU NE ŞİİR NE ANI YAZMAYA BENZER! BU DİRENİŞ BAĞIMSIZ ÜLKE TARİHİNİ YENİDEN YAZIYOR!
SARAY SOYTARISI AKİLLER!
PADİŞAHINIZ GÜNDEMİN YORUMUNU SİZLERE BIKTIĞINI SÖYLÜYOR!
HALLER NİCEDİR DERSİNİZ!
YORUMLAR
Tülin Hanım,
Şu uğruna nice insanların kan döktüğü, can verdiği güzel vatanımızda , örümcek kafalı insanları eğitemeden , onlara Atatürk' ün modern Türkiye'sini anlatamadan yaşıyoruz ya, bizim aydınlarımıza da, oy almak için sürekli vatanı satarak , uydu olmuş siyasetçilerimize de yazıklar olsun.
Hurafelerle, uyduruk vaatlerle insanları kandırarak cennet vaat eden üfürükçülere de, yandaş olabilmek uğruna gerçeği görmezden gelen soytarılar oldukça da ,işimiz çok zor .
Hala ağaç kesimine olayı bağlayıp, koskoca başbakana ayıp oluyor diyen , düştüğümüz durumu , kalitesiz yaşamı anlamayan milyonlar var.
Adam Türkiyenin bütün borçları ödendi diye, bana savunma bile yapabiliyor.
Sadece ezbere dayalı, yorumu , araştırmayı yasaklayan eğitim sisteminden daha ne beklenebilir ki?
Saygılarımla.
TENCEREYE DEMİŞLER
___________ DİBİN KARA
Tencereye demişler,
Tencere, tencere
______________Dibin kara
Tencere de demiş ki
Günümüzün
Omurgasız insanlığı, revaçta
Senin yüzün, benden
_______________Daha kara
Utanacak
Kızaracak insanda
___________Yüz olmayınca
İstediğin kadar
Çalkala,çalkala
Salla, salla
____________Vur duvara
______Şair67________
Ali Cemal AĞIRMAN
Saygılarımla
vallahi atımı aldım üsküdarımıda geçtim
yahudiye ermeniye devşirmelere memleketimi komadım
bu çırpınışlar sadece eli palalı derbide yenilgiye uğramış fanatiklikten başka birşey değil
bir fanatik nasıl ikna olmazsa sizide ikna edemem
ki sadece bu kesim yüzde hadi taşı yarsam yirmidir
türkiyede Türk yüzde seksendir
netcez şimdi :)))