- 1232 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
BABAMA mektuplar 1
Canım babacığım nasılsın ,
inşallah iyisin mutlusun huzurlusun, böyle acele gittigine göre gittigin yer buralardan güzel nasılsa hiç de gelen yok oralardan haberini de alamıyorum merak ediyorum seni bilirsin meraklıydım hep kızma olurmu.
Ben sana yetişemedim en büyük ezikligim bundan olsa gerek,senin için neler vermezdim ama dinlemedin beni vakit geldi dedin vedalaşmadan gittin.
Hallerimizi sorasan zaten biliyordun hazırlıyodun bizi ama hep kulak arkası ettik inamak istemedik ,haklıydın oysa ama elden ne gelir zaman geri getirilmiyor gitti giden .
Yalnızım sensiz gecen hergün inanılmaz acı yokluğun ,yokluğunun yerini hiç bir şey hiç bir nesne doldurmuyor dolduramazda babacığım .
Tam tamına 40 gün oldu inanamıyorum sesini duymadım kızım demedin kuzum demedin,torunlarını sevmedin ,kolların alıp sarmadın yat yanıma yoruldun üşümüşsün demedin .Öpmezdin koklardın cennetin kokusunu duydugunu söylerdin kokumda canım babam nasıl severdin şimdi nerdesin ,kim severki beni böyle ,söyle sevebilirmi sevemez ,bilirdin oysa dogruyu yanlışı ayırt eder dogru yolu gösterirdin ,şimdilerde halim perişan,yorgunum ,yoksunum ,sensizim sesimi duyan yok ,yok işte duymuyorsun gittin.
Kalakaldım yoklugunda yalnızım dipsiz kuyularda cıkamıyorum çıkmakda istemiyorum aslında ,sensiz yaşamak, yaşamak degil. Bulsam yolunu yanına gelmek niyetim gelebilsem geleceğim gelemiyorum ve seni bir daha ne zaman göreceğim hasretine dayanabilirmiyim ,yoklugun azab , olmuyor anla babacığım.
Sensiz nasıl yaşayacağım ?hayatım nasıl olacak ?gidişin olsada bende milad ben artık ben olabilirmiyim orası meçhul işte.. Gerçegim sana layık bir evlat olmak, yaşamaya ve seni yaşatmaya and içtim hep benimle yaşıyorsun yanımdasın ruhumdasın babacıgım ,
Emanetin emaetim yarım kalan her şey yerine ulaştı gitsende fark etmez her şey istedigin gibi , hiçgözün arkada olmazdı ama gene söyiyeyim arzuladıgın gibi oldu her şey
huzurlu ve rahat ol ,allah katında mekanın cennet mutlaka babacığım... seni sensiz yaşamak ne zormuş, gerisi kolay dünyada, herşeyin bir çözümü var sensizikten başka yok içimde kor yokluğunda ölmem bile zor ,yanına almakta geçikme olurmu babacıgım...
Sonsuz sevgilerimle ellerinden gözlerinden hasretle öperim, rüyalarıma gel olurmu ....
Allaha emanet ettim seni
görüşmek üzere sende yaz bana unutma ..
küçük kızın...
YORUMLAR
BU SİTEDE KULLANICILARIN BAŞKA KULLANICILARI ENGELLEME MEKANİZMASI VAR.
KULLANICILAR BAZI KİŞİLERİN DÜŞÜNCELERİNİ VEYA BAZI DÜŞÜNCELERİ KENDİ ESERLERİNİN ALTINDA GÖRMEK İSTEMEYEBİLİRLER.
OLABİLİR.
ANCAK, BİRİNİ HEM ENGELLEYİP HEM DE ENGELLEDİĞİNİZ KİŞİNİN YORUMLARINI ALIP EDİTLEYEREK VE CIMBIZLAYARAK İŞİNİNE GELENLERİ KENDİ İLETİNİZ ALTINDA SIRALAMAK SURETİ İLE MEKANİZMANIN BU ŞEKİLDE KULLANILMASI YAZIN SANATI VE İLETİŞİMİNİN AHLAKINA DA, ERKANINA DA HEM SIĞMAZ HEM DE YAKIŞMAZ.
BUNUN BU ŞEKİLDE UYGULANMASI, BUNA SEYİRCİ KALINMASI...
...
YAZIN ADABININ BU DERECE SUİSTİMAL EDİLMEBİLECEĞİ AKLIMA GELMEZDİ.
BİR ORTAMI YANSITAN ÜYELERİDİR, BİR ÜYEYİ YANSITAN ORTAMDIR.
DÜŞÜNCE VE FİKİRLERİN EMEK HALİNE DÖNÜŞTÜĞÜ BU ORTAMLARDA İNSANLARIN YAZILARINI HEM ALIP KIRPACAK DEĞİŞTİRECEKSİN HEM DE GÜNÜN YAZISINI YAZMIŞ OLARAK ÖDÜLLENDİRİLECEKSİN.
BANA GELMEZ BÖYLE İŞLER.
HOŞÇAKALIN.
noa tarafından 5/1/2008 1:29:25 AM zamanında düzenlenmiştir.
BABASIZLIK BİLİRİM BU DUYDUGU GALİNA DAHA YENİ ACINIZ TAZE
AMA DÜNYA OLE BİRSEYKİ SEN ONA ANLAM SIGDIRMAYA ÇLIŞIRKEN BİR BAKMISIN Kİ YENİ ŞEYLER YIGIYOR ÖNÜNE COK KONUŞTUM DEMİ ÖLÜMDE KURTULUŞ SABIR VE ZAMAN UNUTTURMAZ AMA ACISINI HAFİFLETİR YÜREGİNİZİ FERAH TUTUN SAYGILARIMLA BAŞİNİZ SAG OLSUN
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun yüce yarabbım babaınızı ıyı kularından eylesın.Evet bızde 2001 yılında kaybettık babamızı hala alısamadık hala bır yanımız oyle buruk oyle boskı tarıf edılemez.Hele 40-52 derken ınsanlar yavas yavas cekılınce ozaman asıl burukluk asıl sancı kendını bellı edıyor ve hayat dayanılmaz oluyor.dıleyım duanızı babanızdan eksık etmeyın onlar bızım dualarımızla huzur buluyorlar. Allah sıze ve aılenıze dayanma gucu versın sabır ıhsan eylesın ve en onemlısı bu saatden sonra ozellıkle annenıze cok dıkkat edın o artık babanızın sıze bır emanetıdır.Sevgınızı saygınızı her zamankınden daha ıyı muhafaza edın.Allah rahmet eylesın.