- 1052 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÜÇGEN
MERHABA
Merhaba beklide diyeceksin ki edebiyat yapıyorsun!
Dünya bir çekirdek di ardında kimyası değişti parçalanıp şekil aldı.
Fizik kimya matematik.
Yaşam da bir üçgendir toprak su ve hava.
Doğmak yaşamak ve ölmek
.Etüt proje ve inşa.
İllegal oluşumlarda sanık mağdur ve tanık,şeytan üçgeni hep vardır
Tüm oluşumlar üçgene benzer cümle çizgi ve şekil.
Yani bir kanadın olmayışı üçgen olmaz açı olur önü açık bir yere varılmaz adım atmadan yol alınmadan ve ulaşılmaz!
Günler öğünler bile üçe bölünmüştür.
Ailenin oluşu anne baba ve çocuk.
Aslında mevsimlerde bir üçgen bahar yaz ve kış ve son ve ilkler sonra eklendi.
Diyeceğim şu ki biz niçin tanıştık bu yazılanlar neyin nesi?
Bizim tanışmamızın tek nedeni var!
Daha önce ciddi bir adımın atılması için düşündük tanıştık yani adım atmak yol almak bir yere gitmenin farkındaydık.
Düşündük konuştuk üçgenin iki kanadı bana göre tamam. Düşünmek söylem ve …….(Uygulamak.
Bir işletmeyi düşünün yer buldunuz içini donattınız ne gerekiyor ya açılışını yapıp kara döndürmek yada sermayeden kira ödeyerek zarar etmek.
Farkına varmadan gözümüzün içine bakarak biz den habersiz günüleri saymadan tartmadan elimizden alıp ömrü çalan geri dönüşü ve telafisi mümkün olmayan bilincine vararak hareket etmek gerekmez mi?
Tabi ki yer damar damar insan kısım kısım kimi zamanı dikkate almaz olup bitenlere kulak tıkar hep böyle gider günü kurtarmaya çalışır kuş sürüsünü görmez keşkeler hiç aklına gelmez akan ırmakta yıkanamaz ve fırtına umurunda olmaz taşın kalkması için elini taşın üstüne koymaz bir ton taşır yüz yıl yaşar milyarlarla mutlu olamaz,kimi de bir damla suda yıkanır fırtınalar koparır taşın kalkması için elini taşın altına kor elli kilo taşır elli yıl yaşar bin lirayla mutlu olur her geçen zamanın katil olduğunu bilinciyele haraket eder tehlikeyi his eder penceresini konan kuşu ürkütmemek için telaşa düşer bir ömrü düşünür keşkeleri söylememek için!
Büyük üstadat can yücel derki.
Bir eşi olmalı insanın rüzgar onun kokusunu getirmeli,yağmur o nun sesini.
Akşam….görecek diye pırıl pırıl etmeli yüreği.
Ayakları bir birine dolaşmalı heycandan,eve dönerken.
Cennetten köşe almışcasına sevdiği,bakmaya kıyamadığı….
Her bir hücresinde aşkın fışkırdığı,çölde okyanusu yaşadığı bir eşi olmalı insanın!
Ben seni ölene dek seveceğim boş laf!
Ben seni sevdikçe ölmeyeceğim!
Can YÜCEL
Daha önce çok şey yazdım üç can o da üçgen!
NOT:Kutsal olan bireyin yaşamı sen yoksan düşündüklerin yapmak istediklerin adım atmadığın sürece hepsi hayal ve koca bir yalan!
Susmak teslim olmak ve kaybetmek!
İmdat çığılığı kalp atışı ve son nefes hep üçtür okun yayda çıkması gibi geri dönüşü yoktur!
Aşur ŞAHİM 02.06.2013
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.