doğum günü
bir kaç milyon yıl önce gibi.. Tanrının annemin rahmine yerleştirdiği kan pıhtısı can kazanmıştı bugün..
eskimiş hayatların orta yerine yeni bir hayat bırakıvermişti kendini..
annemin yalnızlığına çare babamın yüzüne gülümseme olmuştu..
nereden bileceklerdiki yeni bir hayatın hayata tutunmasının bu kadar zor olacağını..gerçi bilmelilerdi..yaşadıklarından görmelilerdi..
zordu hayat..
büyük ayrılıkları taşıyan yüreklere küçük bir beden ne kadar çare olabilirdiki..en fazla yalnızlığı sevebilir onunla yaşamayı öğrenebilirdi..
sevdide ve öğrendi..
bir kaç milyon yıl önce yine haziranın ikinci gününde yeni bir soluk yeni bir hayat ve yeni bir umut oldu yaşam..
sonrası kimsenin umrunda değildi..
annem yalnız olmayacaktı artık..
belkide babam hayal kurmayı bile öğrenebilirdi..
farzedelimki iyi ki doğmuştu bebek..
öyle değilmi anne..
iyiki doğmuştum!!
YORUMLAR
İyi ki doğmuş olur bebekler hep anneler için...Ben de anneyim sevgili Deniz, bilirim...
Bugün benim de kızımın doğumgününü kutladık, şimdi geldim ve görünce yazınızı bir tuhaf olmadım desem yalan olur...gözlerim doldu ve ilerde veya belki de şimdi kızım bunları hissediyor dedirtti içimden...doldum... sustum...
Daha nice, güzel, mutlu, huzurlu, harikulade seneler dilerim...
İkizler kızı hep güzel, hep ayrı, hep özeldir... kıymetinizi biliniz...
Sizi şimdi ayrı sevdim, kızım gibi ...
Sevgiler