- 1571 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
BU KARA GÜNLER SİZİN ESERİNİZ!!!
Kızım 3 gündür meydanlarda…
Sınav soruları cep telefonlarına gelen. Haksız burslar bedava kurslar emirlerine verilen sizin çocuklarınız nerede???
Bir torba bulgura makarnaya kömüre dinini imanını satan namussuzlar siz nerelerdesiniz???
Vurguncu soyguncu talancı kefen soyucular ya siz???
Örtünmenin Kuran’ın emri olduğunu şu 4-5 yıl içinde öğrenen! Daha sonra bunun maddi manevi getirisiyle sefa süren sahtekarlar çıkın ortaya!!
Yaradan’ı kandırmayı! marifet sayan cehennem zebanileri nerelerdesiniz???
Şaşaa içinde yüzen. Marketlerde büyük arabaları boylarını aşarcasına dolduran vicdansızlar meydanları niye doldurmuyorsunuz???
Ya siz akil insanları! Saray soytarıları! Meydanlara çıkacak yüzünüz yok mu???
Ey kendilerine dünyanın hiçbir ülkesinde görülmemiş haklar verilen miletin vekilleri!!! Rabbim size bu hakları verenlerden. Sizlerden. Sizi yetiştiren ana babalarınızdan. Geçmiş ve gelecek kuşaklarınızdan; bir avuç da olsa bu toplumun içindeki masum namuslu onurlu gerçek yurtsever insanların HAKLARINI yanınıza koymasın!!
Kefen yerine ateşten gömleklerle gidin öteki alemlere inşallah!!!
Yıllarca ateşlerde yürüttünüz bizleri!!
İçimize akıttığımız gözyaşlarımız birer kurşun olup yaksın kavursun Ruhunuzu!!!
Her türlü çıkar olanağına sahip iken büyüklerimiz. Bize onur ve şereflerini miras bıraktılar yalnızca.
Bizler de bu şerefli mirası özenle koruyup her türlü zorluğa ve zorbalığa karşın bir bayrak yarışı gibi daha da ileriye taşıyarak sürdürdük bu mirasa yakışır biçimde...
Alnımız açık Yüzümüz aydınlık dilimiz de gerçeğin haykırışları meydanlardayız şimdi!
Ve asıl acı olan nedir biliyor musunuz?..
Bu kapkara günleri hala ak pak pırıl pırıl görebilen ve başta GENÇLER olmak üzere gerçek soylu yurtseverlerin dünyaca alkışlanan Taksim Zaferini "Marjinal gurupların halt etmesi!" gibi gören çanak yalayıcı akıl ve ruh hastası zavallıların şu an defterde yanı başımızda olmaları...
Düşün ki kendilerini onun bunun çocuğu! olmaktan kurtaran o yüce Kurtarıcıya. Ülkeyi 2. Dünya Savaşına sokmamayı başarmakla tarih yazan Şark Cephesi Kahramanına "İki ayyaş!" diyebilen T.C. yi tarihten silen. Ülke bayrağını bir paçavra gibi ayaklar altına alan ülkede satılmadık bir karış toprak bırakmayan başta Amerika olmak üzere dış ülkelerin esiri olan kardeşi kardeşe kırdıran şehit çıkmadık ev bırakmayan kişinin peşinden koşanlar
hangi aklın ve ahlaklı üretimin ürünü olabilir sizce!!!
YA SİZ SİZ NERELERDESİNİZ????
YORUMLAR
Manzara pek de yazıda yazıldığı gibi görünmüyor. Polis araçlarını yakan, parçalayan, deviren, üstelik de yılışıkça, içinde-önünde-yanında sırıtarak poz veren çapulcular daha çok ön planda görünüyor. Kanunsuz protesto eylemi yaptıkları kendilerine 3 gün boyunca anons edildiği halde yayılmayı sürdüren, polisin kanunsuzluğa son vermek için yaptığı müdahaleye ise anında karşılık veren direnen güruh, hangi pozitif insani değer için orada olduğunu niye izah edemiyor milletin çoğunluğuna? Ağaç kesilmesi diyecek oluyorlar hık mık başka yerlerdeki yüzlerce ağaca sesleri çıkmıyor (izmir fuar alanı mesela), Sürekli ayyaş, alkolik , çapulcu diye aşağılanan kesim desen, onlar da Arabesk dinleyenlere "**" diyen sanatçı bozmalarını alkışlayanlardandı zaten? Kendilerini mi protesto edeceklerdi? Agaç protestocusu pankart hazırlamış "3.köprünün adını kezban koyun, millet üzerinden geçsin" benzeri ama kinle nefretle sabah akşam küfür ettikleri siyassetçinin karısının ismini yazarak hazırlamışlar tabii, kezban değil. BU aşağılık sürünün yanında sağında solunda masum, samimi, insancıl, ahlaklı protesto yapan birilerinin olması mümkün mü? Olsaydı zaten o ahlaksızlar o türden provakasyonlara girişmezlerdi. Bana daha çok cumhuriyet mitinglerini hatırlatıyor ama bu tabii daha cılızı. Organizasyon ise muhtemeldir ki benzer çevreler hemen hemen. Maksat da elbette benzer.Sandıkta, demokrasi içinde netice alamayacaklarından dolayı kaşıntısı tutan kesimin, sözüm ona geçerli nedenlerle yapılacak protestoyu büyüterek, belki daha önce denediklerini bu sefer başarma istekleri olabilirdi ancak.Ama ne Türkiye eski Türkiye artık, ne de millet eski millet artık. nasıl her platformda çapulcuların foyalarını fiillerini herkesle paylaşıp milleti uyanık tutuyorlarsa, malum hedefler için de bozguncu azgın azınlığa fırsat vermemeyi de elbette becereceklerdir. Onların yöntemiyle değil tabii, yine tercihlerini demokratik yollardan kullanarak.Ama asla kargaşaya kaosa meydan vermeden..
En çok beni üzen medyadır!
Dünya TV'ları ve basını olan olayları an bean izleyicilerine, okurlarına duyuruyor
görüntülü, fotoğraflıç Ya Türkiyede medya dediklerimiz neden başlarını deve kuşu gibi
kuma gömüyorlar. Bu mudur basın? Ülkenin insanı ve ülkenin meselesi ayyuka çıkmış ve
halkın biriken öfkesi taşmış, siz neyle meşgulsünüz?
Güzellik yarışması ile, kıytırık yalancı dizilerle milleti uyutmaya çalışıyorsunuz?
Ben bu yaşıma kadar o kadar ülke basını tanıdım ama Türkiyedekiler kadarını asla görmedim.
Kusuruma bakmayın ama ben onlara basın veya medya diyemiyorum.
Onların adı olsa olsa YALAKALIK, YAĞDANLIK, KEPAZELİK!
Efendim duyarlılığınıza teşekkürler. Yüreğiniz var olsun.
Selam ve saygılarımla... uzaklardan...
GÜNDEM ÇOK KARANLIK
ARAP BAHARINDAN SONRA
TÜRK BAHARI GÜNDEMDE
Dış basından falaş haber, Taksim gezi parkındaki olaylar, vahim boyutta
Bütün çaba rant kapmacasında,gizli hesaplar, gizli planlar dolaşıyor havada
Biber gazı, sarmış tüm atmosferi, korkutucu, ürkütücü boyutta
Bile, bile Ülkeye cehennem ithal edildi, göz göre, göre
Tazyikli sudan iki kişi kör olmuş kime ne?
Vicdanı, izanı olan, mümin, Müslüman dini bütün vatandaşın yüreği feryatta
Her şey manşette, dış basında, yalaka medya sağır dilsiz, ağma çalınıyor saz darbuka
Gündem, şamata
Çaresiz vatandaş, biçare bireysel yurttaş, özgürlükleri, prangada
Kan var, gözyaşı var, isyan var, ölüm var, sitem var, Dava havale edilmiş Allaha
Çok gerilmiş yaylar, kimse geri adım atmıyor, hırs öfke güç gösterisi dorukta
Marjinal guruplara çıkarılıyor fatura, aklama paklama, çünkü işi savsata kolay, ya
Ülke karanlık günlere gebe, işimiz kalmış Allaha
______Ali Cemal AĞIRMAN_____
Saygılarımla