Yetiş ya Muhammet
Ortalık karıştı düzen bozuldu, kaderdeş kavgasının biri bitmedenBir diğeri ısıtıldı önümüze sunuldu.
Gerilimden nemalanan zihniyetBu sfer baltayı sert taşa vurdu.
olansa vatandaşa dostluğa sevgiye oldu.
Yetiş ya muhammet yetiş ya ali kötüye gidiyor mılletin hali.
Allahını seven duysun bu sesibu fedakar millet artık yoruldu.
Ne olu bir nebze huzur verin artık. sizin görevinizin temeli budur.Vatandaşın yüzde ellisi dediyse evet
Diğer yüzde elli kime emanet.
Bunu da dilerim zaman öğretir size
şiirin başlığından mana çıkarmayın sandığınız gibi değilim ama onların değerini iyi bilirim
Güler Elmalı
YORUMLAR
Bu ne yeis, bu ne ümitsizliktir böyle ey sevgili dost..
O kadar ümitsiz olmayınız,yeis mani-i her kemaldir. İstikbalde en yüksek ve en büyük mutluluk türk milletinin olacaktır. bunda hiç endişeniz olmasın. ama her doğum sancılı olduğu gibi bu doğum dahi sancılı olacaktır.her sıkıntılı ve karanlık dönemin ardından bir fereç ve mahreç ve huzur ve mutluluk vardır. bize düşen destek dua ve güvendir. duygularınızı daha ümitvar ve geleceğin aydınlık penceresinden bakmanız dileğiyle..
selam ve saygılarla..
sevgili zaralım bu sözü alevilerin kullanımda değil zaten olmamlı da biz aynı yürekle bu vatanı seviyoruz işin o yönü ayrı..olanları bende izliyorum üzülerek ..biz öyle bir toplumuz ki gerginliği yiğitlik sanıyoruz ...daha sivasımın üzerinde lekesi kara duran sivas olaylarını hastanlerde yapılan anoslarda dinsizler madımağa gelmiştir dinimize allahımıza kuranmıza küfür ediyorlar ...yatağında ağır hastasını bırakanmı sorarsın kolunda serumun çıkarıp kaçanı mı sorasanız...ve insanlar tek bir sesleri ile yakıldı.....bunları ben yaşadım sivasta ....şimdi taksimde öyle bende karşıyım doğanın yok edilmesine lakin oralar can yakan bataklıksa bence ...doğru neyse olsun...:)))))))sukünat sukünat diliyorum... kaleminiz selamlıyorum öptüm ablam sizi...
zaralıcan tarafından 6/1/2013 10:02:03 AM zamanında düzenlenmiştir.