- 1054 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Doğru İdi Söyledikleri
Teknolojinin ilerlemesine bu gün sevinemedim.Bir arkadaşımın canı sıkkındı bu yüzden.
Yüzü solgundu, parmakları ile oynuyordu. Sıkıntılı olunca hep bunu yapardı.
-Bacım, gene gemiler kaza yapmış sorusu onun dökülmesine yetti.
-He ya yaptılar kaza. Bak hele benim çocuklarımı nasıl büyüttüğüme sen şahitsin.
-Muhteşemsin canım, iki kız çocuğu, kocaman bir metropol ve babasız pırıl pırıl iki kız çocuğu yetiştirdin, okuttun, var ya senin elin öpülür.
-Hııııı öpülür, tabi tabii. Birde onlar bilselerdi.
Facebook tan bakıyorum anneler ve kızlar resim koymuşlar yanak yanağa, elele, sarmaş dolaş ve neyi farkettim benim onlarla hiç resmim yok, daha doğrusu öğle samimi resmim yok.
Ben kötü bir annemiyim ?
Yutkundum, çatal bir sesle
-Saçmalama olmadığını sende dahil herkez biliyor. Rast gelmemiştir o kadar. Şimdi üzülmek için gündemin bumu yani. Baksana ağaçlar kesilmesin diye insanlar canlı kalkan görmüyormusun vahşeti !!!
Onu hiç buraya karıştırma ağacı ne kadar sevdiğimi alem bilir. Orası kanayan bir yara bu olayı çooook aşar.
Doğru söylüyordu yediği meyvelerin çekirdeklerini bile ekmeye çalışırdı.
İçimden kocaman bir VAY BE çektim !!!
-Üstelik ikiside kaynana ve kaynataları ile facebok ta arkadaşlar ve benimle değiller, samimi resimleri var birlikte. Amaaa benimle yooookk !!!
Biliyormusun, onları bile benden çok seviyorlar.
Arkadaşımın dedikleri maalesef doğru idi. Oysa o onlar için neleri feda etmemişti ki..
Sustum, düşündüm ve üzüldüm..
Nazlıgelin 1 /Haziran / 2013 01:22