- 590 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YARADAN iSKENCECi BiR CANAVAR DEGiLDiR
inancim odur ki; insan bu dünyada ne ektiyse ölümden sonra onu biçecek!
biraz teknik yazayim. insan oglu dogar kamera çalismaya baslar öldügünde de sarj bitmistir ve çekim bitmistir. iste insan oglunun 5 duyu organiyla bizzat kendisinin cekmis oldugu basrol oyuncusunun ve yönetmeninin kendisi oldugu bu film; kisinin gittigi ( ölümden sonra ) yerde yasayacagi hayattir! ben ölümün uykunun sonsuz hali olduguna inanirim. iste bu derin uykuda o filmi yasayacaksin, yasamin boyunca dogaya yaptiklarini aynen yasayacaksin, mutlu ettigin zaman ve yerlerde mutlulugu, aci sikinti verdigin zaman ve yerde de ayni aciyi ve sikintiyi göreceksin! tipki rüya gibi! nasilki gördügün rüyalari fiziksel olarakta yasiyorsan, mesela rüyanda birisi kovalar sen bi uyanirsinki sanki onca yolu gercekten kosmus kadar yorgun ve korkuyu yasamis kadar korkmus uyanirsin. ya da ergenlik döneminde rüyanda gördügün kizlar! nasil fiziksel olarak yasiyorsan rüyani o cekmis oldugun filmide öyle yasayacaksin. Boyle olunca diger taraftaki mükafati da cezayida kisi bizzat kendisi vermis oluyor!
Yaradan iskenceci bir canavar degil, sevgi dolu bir ana kucagidir dogurur doyurur besler ve sever! anasini seven kucakta olur!
ROJeBERDAN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.