Zordur polislik ...
Zor bir meslektir polislik..
Ne hayallerle girersin mesleğe..Güvenli bir gelecek,pek çok insanın gelirine göre iyi bir maaş ve meslek aşkı.
Ama gel gör ki dışarıdan görünenle içerisi bir değildir..
Hayal kırıklıkları yaşarsın önce sonra bunalım ve bir gün elinealırsın silahı…
Bir kurşunla biter hayat..
Giden aslında sen değilsindir..
Seninle birlikte sevdiklerinde gider..kurulmuş hayaller birkurşunla biter..
Geride bir sevgili bırakırsın,bir evlat bırakırsın..En önemlisi gözünün yaşı hiç dinmeyecek bir anne bırakırsın..Düşünmezsin o anında ne olacağını..
İntihardır senin ki ..Kurtuldum sanırsın ..
Ama bilmezsin aslında ölümün kurtuluş olmadığını..Sadece bedenin yok oluş olduğunu..Ama geride sevdiklerine hüzün,acı ve öfkebıraktığını bilmezsin..
(Bu yazıyı yazarken Diyarbakır Emniyetinde görevli polis memuru Hayrettin Demir’in intihar ettiğini öğrendim.Şu anda cenazesi memleketi Hatay’a gönderiliyormuş : (
Ayrıca ikinci kötü haberde az önce İştanbul’dan geldi..İstanbul emniyeti güvenlik şubede görevli bir polisimiz daha intihar etti :(
Zordur polislik..
Uzun çalışma saatleri,aniden çıkan görevler hırpalar seni ..Ailenden sevdiklerinden uzak kalırsın..Sosyal hayatın yoktur..Facebook’u sosyal hayatsanırsın..
Suçlu peşinde koşarsın..yakalarsın..adalete teslimedersin..bakmışsın suçlu suçsuz olmuş..
Arbede çıkar..Kavga olur olay yerine koşarsın..Ayırmaya çalışırsın,bir bıçak darbesi veya bir silahla yaralanırsın..sanırsın sahip çıkanım olur,yalnız kalırsın..
Göreve gidersin..devlet sana yiyecek yollar görevde memurum aç kalmasın diye..Ama sandviçin içindeki marul çürümüş,peynirkokmuştur..Yiyemezsin..
Bayram seyran olur..Herkes ailesine veya tatillere koşarkensen göreve koşarsın..
Milletvekili oğlunun yakın arkadaşına bir olayda müdahale edersin..Amirin çağırır seni..sen yetmezsin arkadaşlarını da çağırır yanına..hepinizin elinde bir numara ..İhale 8 numaraya kalır..Bu arada biz hala 8 numarayız..Seninleyiz Komiser Murat J
Bir bakmışsın yıllar geçmiş,ömür bitmiş..Hayat seni ezmişgeçmiş..
Ama yine de gururlu ve mutlusundur. İçinde vatanına,vatandaşınayıllarca hizmet etmenin mutluluğu .
Zordur be polislik..
Çok güzel aynı zamanda cefakar bir meslektir..
Tüm polislerimize selam olsun..