- 1054 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Beypazarı Şiir Etkinlikleri
=
Beypazarı Kaymakamlığı ve Beypazarı Belediyesi, Milli Eğitim Müdürlüğü ve İlesam birlikteliğinde. Ayda bir de olsa öğrencileri şairlerle buluşturmak.
30 kadar şair,ozan topluluğu götürüldü. Karşılayan Gülten (Sultan) Ertürk güler yüzü ile bizleri karışladı. Onun eşliğinde kahvaltı yapılacak alana bizleri götürdü.
Bizler Kaymakam Sn. Mustafa KAYA, Belediye Başkanı Sn. Cengiz ÖZALP ve Milli Eğitim Müdürü Sn. Ahmet Temur karşıladılar. Hep birlikte kahvaltı yaptıktan sonra. 3-5 er şairler okullara dağıtıldı.
Biz üç şair Mehmet KINDAP, Müzeyyen KESKİN ve Kemal ARSLAN Beypazarı Anadolu Öğretmen Lisesi’ne gittik Okul Müdürü Sn. Cemile SAKARYA bizleri arabasıyla aldı. Çok güzel ağırladılar ve birer buket çiceklerle taçlandırdılar. Çok kibar zarif Müdürümüz eğitimde de gerekli titizliği gösterdiğini düşünüyorum. Çok teşekkürler değerli öğretmenim. Eğitim hayatlarında başarılar dileriz. Birbirinden zeki öğrencilerimizle buluştuk kısa bir zaman diliminde şiirler okundu kendimizi tanıttık. Gençlerle soru ve cevaplara geçildi. Çok tatlı bir atmosferdi.
Bütün şairlerin,ozanların ve öğrencilerin etkinliğin yapıldığı alana gidildi ve gerçekten şiir şöleni yaşandı. Birbirinden güzel şiirler şairleri tarafından türküler ozanlar tarafından seslendirildi.
Programı sunan çok değerli güler yüzlü bir can bir dost Gülten Sultan Ertürk yakınlığını ve dostluğunu esirgemedi kendilerine teşekkür ederiz. Bu etkinlikte ben de olmaktan son derece mutlu oldum. Tanıtım Turizm Kültür Sanat etkinlikleriyle kendinden söz ettiren çok önemli ve şirin bir ilçemiz. Tıpkı insanları gibi…
Program bittikten sonra güzel doğal bir ortamda yemekler yendi dinlenildi. Ve artık gitme zamanı gelmişti. Tekrar abaya binip Ankara yollarına düştük.
Emekleri geçen herkese sonsuz teşekkürler. Bu tür etkinliklerin öğrenciler ve şairler üzerinde olumlu etki yaptığı bir gerçek. Devamını dilerim.
Selam ve saygılarla sevgilerle…
Müzeyyen KESKİN
Amasyaşat Başkanı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.