- 559 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ANARŞİST YÜREKLER !!!!
Bazen umudu çalınmış bir sevdasın.. Talanda şimdi binlerce martı çığlığı..Yalnız senin gözlerinin içi gülse; yanaklarında birikir onlarca serçelerin sevinci...
Sıcacık yüreğine bırakılan onca yürekler... Ve kuytulara gömülen gece boyu uluyan yalnızlıklar.. Senin boylu boslu içtenliğine bırakılmak ta içlerdeki sevda adlı çocuklar... Ve sen söylemektesin onlara ninniler..
Sen meleklerin kanatlarında sevgiyi getirdin dünyalara.. Barak türkülerin özlem mavisinde bu yüzden yürekler.. Esmer bir hüzne dönerken zaman;ay vurdu sulara,aydınlandı sevgiler. .Olup bitenden habersiz yol kesen masalların kaçkını haramiler.. Olsun !! Onlar tuzu biberi yaşamın..
İçtenliğinin kıyılarında havalanır martılar.. İki şey var aslında söylenecek ulu orta..
Birincisi nicelerinde nasıl çarptığın yüreklerde.. İkincisi ise.. Neyse o sonra artık ..
Yılların tortusu yalnızlık kimilerinde..Çöreklenmiş durur hüzünler atıp ayak ayak üstüne.. Bağırmak istense de susmak kader.. Öyle ya kimine yakışmaz sevda denilen şey !!Yelkenler indirilir.. Küllenilir..
Bak dağlara kar var.. Yağıyor hala lapa lapa.. Ama ovaya kulak vermemek gerek.. Geri çekilmeli anarşist yürekler !!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.