- 705 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
GİT , ME ...
Azat ediyorum , yağmurdan da minik elleri yüreğimin , vazgeçti artık tutunmaya , zaten hep gitmeye sevdalı , karanfil gönüllü , yüreğinin ellerini ...
Git zaten hiç gelmedin ki ... Git zaten hiç sevmedin ki ... Hep arkana bakan gözlerin sanki başının arkasındaydı . Bana bakarken , gözlerimin içinde değildin hiç .
Zorla güzellik olmaz demişler ya pek doğruymuş bu söz . Güzellik yürekten istenirse ancak haz verir insana . Sen yarı gönüllü gülümsediğin zaman yarım bir ağlamak hissi hep dudağının kenarında bir ben gibi asılı duruyor. Buruk bir gülümseme işte bana tüm bahşettiğin hediye . O ’ da hep takdir ettiğim merhametinin eseri . Bağışlıyorsun adeta ... Acı veriyor bana , senin acı çekmen bana acı veriyor . Ta içimde hissediyorum , çektiğin ızdırabı ...
Izdırap , en büyük ızdırap seni sevmeyen birisinin seni seviyormuş gibi kendini zorlaması ve bunu hissetmek ve bunu hissetmiyormuş gibi davranmaya çalışmak .Hep rol yapmak iki taraflı , seviyormuş gibi yapmak , bunu anlamıyormuş gibi yapmak , anlamıyormuş gibi yaptığını anlamak , anladığını belli etmemeye çalışmak ...
Git azat ediyorum , kuşlar gibi özgür ol .
Sevginin taklidinin değil gerçeğinin yaşandığı , alabildiğince özgür yüreklerin olduğu yerlere git . Esir olmayan tebessümler konuk olsun dudaklarında . Hakiki kahkahalar kopsun , sesinin rengi baharları kıskandırsın , denizden daha mavi olsun martılar dans etsin sen güldüğünde , mutlulukla dolsun yüreğin , hüzünbaz şarkılar mırıldanmasın dudakların , sevgiye ait şiirler mırıldan hep , şair ruhun ilhamların en coşkulusuyla oynatsın kalemini , hep sevgiye dair kelimeler uçuşsun bembeyaz kağıdında , isimleri şiirlerinin aşk olsun , sevgi olsun , tutku olsun , mutluluk olsun ...
Özgürlük olsun ...
Git , me ...