- 607 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
FİKİR VE İNSAN
Fikirler virüs gibidir bir kere saplandın mı kurtuluş yoktur.Delice dağılır bazen acı çektirir bazen mutlu eder bazense öldürür.Nefes almak ve vermek arasında geçer hayat gülmekle ağlamak...Düşündükçe büyür özenle baktığın fikirler bir kelime çığır açar beyninde devrimlere sebep olur,eski hükümetler yıkılır yenileri kurulur.Beynin savaş alanı fikirler asker sen ise...
Bu düzen böyledir bir film de izlemiştim fikirler kurşun geçirmez diyordu ama insanlar geçirir.
Hitlerin üstün Alman ırkı fikri milyonlara sebep oldu,Kral Maxsın komünizm fikri Stalin kasabının
kan dökmesine sebep oldu,Amerikanın İngiltere’nin emperyalizm fikri insanların bölünmesine ezilmesine sebep oldu.Evet fikirler kurşun geçirmedi ama ya insanlar...Bir sözcük yavaşça bedenimize işleyen sonra da dağılan ve bizi ezen !Bunların her şeyin sebebi ne peki güç,para,hırs insanlığın bu döngüdeki savaşı sırasında aradan gerçek değerler kaçar ve kurtulur.Biz bunlarında kıymetini bilmeyiz.Bence insanların ihtiyacı olan şey bir duvar yapmak bilgilerden deneyimlerden tecrübelerden oluşan bir duvar sonra o duvarın üstüne çıkıp dünyaya bakmak neler var dünyada ufuk çizgisini görmek ve unutmayın ki Hz.Ademin yasak elmayı yemeyi düşünmesi bir fikirdi sonucunda cennetten dünyaya gönderildi.Evet tekrardan fikirler kurşun geçirmedi ya insanlar ?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.