- 845 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DÜNYANIN EN EN GÜZEL KENTİ
2013 Yılında düyada yaşanılır 10 kent seçiliyor.İZMİR 6. seçiliyor. Koca dünyada İzmir’den önde sadece 5 kent var.Bu Türkiye ve İzmir için onur verici bir sıralama.
Dünyada ismi duyulmuş ,çok ünlü kent ilk ona giremedi.Bu ünlü kentlerin sokakları binaları belki İzmir’den daha iyi görünümlüdür.Bunlar yetmiyor iyi yaşamak için.6. seçilmesinde İzmir’in konumu,havası suyu etkili olsada,Asıl neden insanının güzelliği öne çıkıyor.
İzmir’de kimse size karışmaz .Karışıyorsa o İzmir ve Ege kültüründen değildir.Ne yediğinize,içtiğiniz kimseyi ilğilendirmez.Kısaca çok özgürsünüz.Bu kadar hoş görülü insanların yaşadığı ,doğası güzel İzmir ilk üçe girmeliydi.Hatta dünya birincisi olmalıydı.
Yinede Türkiye ve Avrupa birincisi olmak çok gurur vericidir.
Burada yaşadığım için kendimi çok şanslı görüyorum.
İzimirliyi menfaat karşılğı kandıramasınız.Onurlarına çok düşkündürler.
Bu dünyaya kök salınılmayacağını bilir,onur içinde haram yemeden yaşarlar.
Şimdide İzmir’den bir türküyü hep beraber okuyalım ve söyleyelim.
D U D U M
Yüce dağ başını duman bürüdü.
Dumanın içinde Dudum göründü.
Yetiş Dudum,yetiş bağrım delindi,
Kaldır Dudum kolların göster boyunu,
Dudum’un yollarına kıydım canımı.
Kaymakcı kahvesinde masa kuruldu,
Masanın başında Süleyman’ım vuruldu.
Saatine varmadan Ödemiş’e duyuldu.
Kaldır Dudum kolların göster boyunu,
Dudum’un yollarına kıydım canımı
Hasan Karaca Ayvalık
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.