- 582 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DÜŞLERİN EŞKİYASI...
Ne kadar farklı ne kadar cezbedici, ne kadar ritmik yürüyüşün.. Ceylan yürüyüşleri ayaklarında ...Sen yürürken dağlar yürür ardından.. Kaldırımlar, caddeler .sokaklar yürür peşinden.. Ağaçlar yürürler...Gün yürür, kervanlar yürür.. İnsanlar temaşada.. Sen sanki dağlar kadar bakir ve vakur; ihtişamlı ve ulusun..Umutlar kadar sonsuz ve bitimsiz.. Biliyormuydun ??
Doymamış ,belki de yaşanmamış sevdaların ince hüznü var sicap gözlerinde.. İşte ondan olmalı gözlerine sığınışlar... Ve ondandır gözlerini bu kadar sevmeler. Sevginin o tarifsiz sıcaklığı avuçlarında.. Ondan sevilir canım ellerin.. Sevdan la çağıltılar alınır nice bağırlara, üst üste, yığın yığın,can can, öbek öbek.. Vay anam vay ! Ne yürekler konur eline.. Elin ne kadar güzel, narin ve sımsıcak.. Tüm bunlardan olsa gerek..
Bin ömürlük hasret için seyredilir sevilirsin gözler kapalı; tutunca ellerinden..
Aklının yüreğini döllediği an, yıldızlar tutulur , ay ışığı takılır saçlarına.. Seni ay yüzünde sevmeler var ya !!!Gülüşüne gömülmek ve öyle kalmak demek !! Biliyormuydun ??
Sen çoğunun düşlerinin haramisisin.. Ve saçlarına saklanırlar koşar adım.. Çık dersen çıkmak için..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.