- 702 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
KÜRDiSTAN MİLLİ TAKIMI
Bundan1-2 ay önce bu yazıyı yazmayı düşünmüştüm ama yok artık öyle şey de olmaz demiş ve yazmamıştım. Kürdistan forması satılıyor haberini görene kadar. Kısmet bugüneymiş.
Malum çözüm sürecine girdik. Silahlar bırakıldı. Pkk daglardan inmeye başladı. Çözüm sürecinde bir çok şey tartışıldı. Ve bu ateşkes durumunda Kürtlere bir çok imtiyazlar verileceği de belli. Örneğin ispanyada katalunya diye bir bölge var. Bu bölgeye ispanya hükümeti bir çok haklar verdi. Dillerini rahatlıkla kullanabiliyorlar. Bundan da öte katalunya diye milli takımları da var. Katalunya böylesinin takımı olan Barcelona bu ideolojiye destek veren takımlardan biri. Bir değeri zaten Espanyol bu takımda katalunya böylesinin takımı. Katalunya milli takımı çoğu barcelona takımı oyuncularından oluşuyor. Ve bazı hazırlık maçlarında oynuyor. Ta ki tam özerklik kazanılana dek.
Bizde de bu olay oluşmaya başladı bugün gördüğüm habere göre kürdistan formaları satışa başlamış. Daha sonra olacak olayı tahmin ediyorsunuzdur. Kürdistan milli takımı ve tam özerk KÜRDİSTAN DEVLETİ.
HABERİN KAYNAĞI
www.haberler.com/diyarbakir-da-kurdistan-yazan-tisortler-satista-4669524-haberi/
YAZAR: YUNUS EMRE SÖZGEN
26 MAYIS 2013
YORUMLAR
sizi kutlamak benim vefa borcumdur zira şu kısacık yazınızdan insan çok şey çıkarabiliyor.
ve anlamak isteyen zaten anlayacaktır.
hey...koca TÜRKİYE hey.. nerelere sürükleniyorsun