Altmış Üç Hesabı!
Hayırdır inşallah!
63 = 0
Hayret!
Hele şunu bir araştıralım!
Altmış üç sayısının her rakamının mutlak değeri şöyledir:
6 (Altı) ve 3 (Üç)
Yan yana getirildiği zaman 63 oluşur.
Şimdi basit bir hesaba ne dersiniz?
6 – 3 = 3
6 ÷ 3 = 2
3 + 2 = 5
Türkçe 5’in karşılığı Arapçada (yazılışı itibarıyla) 0 olduğuna göre 5 = 0
Bu anlayışla yukarıdaki eşitlik (63 = 0) doğrulanmış bulunmaktadır.
* * * * * * * * *
Fazla kafa yormaya ne hacet!
Sürekli olarak laf üretmekten, birbirimize ve her şeye bağırıp çağırmaktan, uzlaşı aramaktan çok çelişki yaratmaktan, itişip kakışmaktan, gürültü patırtı ve şamatadan, siyaseti kirletmekten, güzel insanlarımızın zamanını ve enerjisini çalmaktan, duygu sömürüsü yapmaktan, çıkar hesapları ile kısır döngüye tutsak olmaktan gayri ne yapılmaktadır?
Yürekleri ısıtmak, dimağları ışıtmak, iyimserlik ve pozitif düşünce aşılamak, duyguları rafine etmek, ulusal birlik ve beraberliği sağlamaya çalışmak yerine abesle iştigal etmenin kimseye bir yararı olmasa gerek!
Ameller niyetlere göredir. (Hadis)
Niyet hayır, akıbet hayır (selamet). (Atasözü)
Anlamı: Her girişilen işin niyeti önemlidir ve iyi niyetle girişilen bir işin sonu doğal olarak hayırlı olur.
Sonumuz hayrola!
Yaşasın anlayış, hoşgörü, sabır ve karşılıklı saygı sevgi!
Hoş ve esen kalınız…
26.05.2013
YORUMLAR
Matematik denklemlerinden ve zihin alıştırmalarından pek anlamam amma anladığım bir şey varsa, bu altmış üç kişinin tamamı milletin hissiyatını sıfırlamak ve yutmak üzere görevlendirilmiş diye düşünüyorum. Sıfır sayısı matematikte "yutan eleman" diye bilinir. Bu açıdan bakınca hesap doğru gibi..
Sonumuz hayrola..
Seçil Hocam,
Allah C.C. ömrünüze bereket ihsan etsin... Selâmetle...