- 747 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GÜZELLİKLER DE VAR BU DÜNYADA
Günlük gazetemde rastladığım bazı yazıların ve haberlerin mutluluğuma katkısı var.Örneğin Op.Dr. Aybars AKKOR.24 Mayıs 2013 gününe ait sözcü gazetesindeki yazısı insanlığın iyiliğini düşünen bir insana ait olabilir ancak.Böyle iyi niyetli insanlar ve düşünceler olduk sıra ve arttık sıra dünyada kötülükler azalacaktır inancındayım.Sayın Aybars Bey yazısında tıpta branşlaşmanın mutlaka artması gerektiğini söylüyor.Doktor olmadığım halde bunun çok gerekli bir düzenleme olacağını düşündüm ben de.Kendisi Beyin ve Sinir Cerrahisi uzmanı.Ama kendisi de itiraf ediyor.Yıllardır omurga ile uğraşmış.Beyin ameliyatı yaparsam bel ve boyun ameliyatlarımdaki kadar mükemmel bir ameliyat yapamam diyor.İnsan istese de her konudaki yeniliği,kongreleri,buluşları aynı anda takip edemez.Hem kim ki ’’Ben her şeyi birden iyi yaparım ’’diyorsa bilin ki her şeyi eksik yapıyordur diye devam ediyor.Artık ben ’’Dahiliyeci’’,ben ’’Cerrah’’ olacağım devri bitmeli,ben’’Tiroid Hastalıkları Uzmanı’’,ben ’’Kan Hastalıkları Uzmanı’’,ben ’’Sindirim Sistemi Cerrahı’’.ben ’’Omurga Hastalıkları Uzmanı’’,ben’’Şeker Hastalığı ve Şişmanlık Uzmanı ’’olacağım devri gelmelidir.Yani tıpta branşlaşma daha ayrıntılı dallara inmeli,halkın sorunlarına daha iyi çözümler sağlanmalıdır,şeklinde bitiriyor yazısını Sayın Aybars Bey.Herkes kulak asmalı. Mutluluğuma mutluluk katan diğer bir haberse gene Sözcü gazetesinden.25 Mayıs 2013 gününe ait bir haber bu.Haberin başlığı şöyle:Papa açıkladı:İyi ateist cennete gidebilir.Haberi okuduğumda Mart ayında seçilen yeni papanın inançsız kişilere de yakınım dediğini öğrendim.Mevlana’mızın sözünü hatırlattı bu deyiş bana:Kim olursan ol yine gel.İyi ahlaklı ama inançsız birinin cehenneme gideceğini hiçbir zaman düşünmem ben de .Papa 1.Francis’i bu düşüncesinden ve dile getirmekten korkmamasından dolayı tebrik ediyorum.
Tebrik etmek istediğim başkaları da var.Hürriyet ve Posta gazetesi.Sözcü gazetesinin temiz basın çağrısına uydukları için.Sözcü gazetesi gazeteleri gerçek satış rakamlarını açıklamaya davet etti.Avrupa’da bu işi bağımsız bir kuruluş yapıyor.Birçok gazetenin tirajlarının gerçekleri yansıtmadığını okudum haberde.Halk ve reklam verenler aldatılıyor yani.Posta ve Hürriyet gazetesi bu çağrıya uydu.Ve bayi satışlarını,abone satışlarını,sponsorlu satışlarını açıkladı.Dilerim devamı gelir.Halk da bu konuda bir aydınlığa kavuşur.Türk basınının saygınlığına gölge düşüren tirajlar üzerindeki şaibe kalkar.
Madem anlaşamıyoruz,bari birbirimizi kandırmayalım değil mi?