- 419 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
ÜZÜLÜYORUM
Bugün dershaneden dönerken bir adam gördüm arkadan ne yaptığını göremiyordum yaklaşınca anladım ki yere dökülen ekmekleri toplayıp poşete koyuyor. Ayağında terlik yırtık,ayakları yara içinde o anı her gün her yerde görebiliriz ama bugün farklı hissettim zor yutkundum boğazım düğümlendi. Kızdım kendime vede çokça kişiye. Bu ülkenin her yerinde böyle insanlar var açlar,yetimler,üstlerinde giyecek elbise yok ve böle durumlar beni çok üzüyor ve her insan olan insanı da üzdüğü gibi.. IMF ye borcumuz kalmadı hatta yakında borç verecekmişiz bana ne bundan halk aç isterse ülke çok zengin olsun dışarıda evsiz,yurtsuz olan insanlar oldukça isterse dünya önümüzde diz çöksün umurumda değil.!! Kişiler işlerini ceplerini doldurmak için yapmasınlar dönüp az sokaklara insanların haline baksınlar..!! Tutumlarını davranışlarını faliyetlerini buna göre yapsınlar..!!
Uzun süredir doluyum bu durumlardan dolayı sıkıntılıyım vede endişeliyim ve gün geçtikçe daha da artıyor bu endişelerim. Görmek istemiyorum başkalarına muhtaç olan insanlar yol kenarlarında dilenen insanları, çöpten evine yiyecek götürmeye çalışan insanları içim acıyor görünce.. Benim gibi düşünen kişilerin olduğunu da biliyorum hissediyorum. İNŞALLAH bu sıkıntılarda biter bitecek gibi durmuyor ama İNŞALLAH biter insanları mutlu görürüz her insanın hakkı çünkü. Halime binlerce kez şükür ediyorum ve YARABBİM kimseyi açlıkla imtihan etme..
--- Şimdiden okuduğunuz için teşekkür ederim sıkıntılarımı paylaştım.. Yanlış bir şey söylediysem affola.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.