- 1518 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
..sevgili kıymetsizim..
SEVGİLİ KIYMETSİZİM..
mektubuma kötü başladım biliyorum..keşke gidişinde güzel olsaydı belki kıymetlim derdim..benden gittiğin günden beri hep geri dönmeni bekledim..sabret gelecek dedim..o artık seni sevmiyor dediler..hayır dedim..o beni seviyor..gidişinin bir nedeni vardır elbet geri gelir dedim..her zaman gittin benden ama geri döndün..şimdi galiba hiç dönmemek üzere gittin..senden nefret ediyorum dedin..bişey demedim..gözlerime bakta söyle sevmediğini dedim..tereddütsüz seni sevmiyorum dedin..sustum..ağladım..canım yandı..içimde anlam veremediğim bir fırtına koptu sebebsiz..sana olan sevgimmiydi yoksa sessizliğine olan isyanımmıydı?..bilemedim..şimdi benden gideli tam 326 gün 19 saat bilmem kaç saniye..dur şaşırma sakın..üzülmeni isterim..biliyomusun bi gün ne oldu..ablamla bi gün oturuyorduk..bna dediki..’’’yaşamak mı zor ölmek mi ?’’’bende dedim ki..’’’’yaşarken ölmek zor abla..’’’’’ dedim... oda ’’’seni yaşarken öldüren ne peki’’’ dedi bende’’’’GİDİŞİ’’’ dedim...anlamadı ama hissetmiştir oda..farklı bi diyalogdu..içimi farklı bi duygu kapladı..sahi sen nasıl gittin benden? gidişin o kadar şuur bozucuydu ki hatırlamıyorum..
canımın acıdığını hissediyorum..anlam veremiyorum kendime..nasılda bağlandım bu kadar..
oooffff..ne kadarda aptalım...
sana kızgınım..en çokta kırgınım..bende ne eksiktide bir başkasını layık gördün...
seni aklımdan çıkarmak istiyorum..benden nefret ettiğin kadar senden nefret etmek istiyorum ve en çokta unutmak istiyorum o gözlerini..şunu unutma zalim..seninle yaşadıklarımı unuttum..sadece seni hiç bizaman bırakmayacağım deyişin ve o gözlerin aklımda kaldı..söledin bu söz her gün kafamı kurcalamakta..bazen yanlışlıklada olsa bakışlarımız çarpışıyor ya yüreğimde bir volkan patlıyor sanki..sonra kafamı umursamıyormuş gibi ceviriyorum..ama yüreğim bir yanıyor ki,canım bir acıyor ki anlatamam sana kıymetsizim..bak bi gün daha sensiz bitiyor..üzülmüyorum dedim ya..sadece kızıyorum...kırgınım işte..bir insan terkediliyorsa onun ruh hali gibiyim..kimsesizim..biliyorum zamanla unutacağım elbet..belki yıllar sonra seni gördüğümde kalbim yerinden çıkacakmış gibi atmayacak..sadece küçük bir tebessüm edeceğim geçmişe..
bi sigara daha yakıyorum..sigaramın dumanı gibisin..içime girip,zehirleyip,sonra bir şey yokmuş gibi rüzgara savruluyorsun..gerçekten mutlumusun? öyleyse geri gelme...
şimdi benden gittin ya..zamanla aklına gelmeyeceğim..bendeyken yapamadıklarını özgürce yaşayacaksın..arkadaşlarınla gezip tozacaksın...günün gün edeceksin..sonra bi gün bu yaşadıklarının ne kadar boş olduğunu anlacaksın..sonra kafanı yastığa koyduğunda aklına geleceğim..o güzel gamzelerini gözyaşların ıslatacak..bir başkası için bırakıp gittiğin ben..üzüleceksin..belki gururunu ayaklar altına alıp beni aramak isteyecesin..ama çok geç olacak..benden sonra kaç beden eskittin bilmiyorum..ama ben olmayacağım..ilk zamanlar gibi canın yanmaz ama üzülürsün..ben ya kara toprağın soğuk bağrında yada başka diyarlarda olacağım..ama inanıyorum ki yıllar sonra seni tekrar göreceğim..emin ol unutmuş olacağım..tekrar gelme gibi bi isteğin olmaz bunuda biliyorum..ama üzül istiyorum..
gözlerin bende kahverengiydi bitanem..şimdi hangi renk? o seni benden alan..benim gözümle görebilirmi seni..ben gözlerine baktığımda cenneti görürdüm..şidi cehennemi bile göremiyorum..kelimeler kifayetsiz artık..kelimelerim,cümlelerim yoruldu..yazma artık diyorlar..
BU NASIL BİR IZDIRAPTIR YARABBİM....
bu sefer fena darbe yedim be..nasıl doğrulacağım bilmiyorum..şimdi sensevgilinle berabersin yada ona şuan güzel mesajlar atıyorsun..bende sana yazıyorum..seni deli gibi sevdiğimden değil..alışmışım işte seni yazmaya..kelimelere anlatmaya..umarım bi gün pişman olusun..ve elini yüreğine koyar,yüreğinde beni yaşatırsın vicdansız..
sevgilerimle kımetsizim..
sebebsiz fırtına
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.