- 713 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ULU AĞAÇ
Bahar geleyim kış biraz daha kalayım diye didişirken o çatışmanın arasında daralıyor ruhum biraz yazılara bakayım içim rahatlasın istiyorum..Unutuyorum biran bendeki makus talihi ve takılıyorum yazıya içi kararmış, biraz da asabi ama içi de dışında mert biri belli ki diyerek bişiler yazıyorum cevap beklediğimden değil asla sadece düşüncelerimi paylaşmak niyetim o gün itiş kakış yağmur çamur geçiyor bir şekilde..Ertesi sabah yine durum çokda farklı değil aslında monoton bir gün ve bu günü kurtarma gayretleri içinde açıyorum defteri bakıyorum bir mesaj okuyorum hoşumada gidiyor hatta kahkahayla okuyorum yazıyorum tabi hiç dururmuyum derken cevap ben yazıyorum düşündüklerimin yanlış olduğunu vuruyor her yazsısında bakıyorum zeki sözünü esirgemeyecek kadar pervasız karşısındakini incitmeyecek kadar mütevazi ve insani bir okadar da erkekten erkek derler ya öle birisi diyorum yanılmıyorum da konuştukça bu dahada keyfli hale getiriyor sohbeti..Unutmadan şunuda sölemeleyim az biraz da cadı sanırım yerleşmiş bedene bir okadarda inatçı tutturoyor yazıcaksın bişiler diye ve tehdit ediyor inanın ki ya yazarsın ya gidersin hendeği deveyi sokuyor gözüme kim bu deli diyorum sanırım ismin T.E. VE BİRİ YAZDIRIYOR BANA ZORAKİ BUNLARI SENİ YAZACAĞIM DİYORUM YİNE TEHDİT KOKUYOR YAZISINDA...gerçekleri yazarsan olur benim için gerçek olan sizin için olmayabilir belkide ama işte kendimce gerçek olduğunu düşündüğüm duygularımı yazmaya çalışıyorum adı gibi gölgesi altına alıyor konuştukça karşısındakileri deli sanırım biraz ama hangimiz akıllıyız ki içimizde deli bir damar yokmu hepimizin o bunu saklamıyor dobra belki biz yada ben biraz bastırıyormuyuz bilemiyorum bu yönlerimizi neyse çokda uzatıp okuyacak olan varsa boğmayım yazmama sebep olan cadıya bu yazım..