Pişmanlık
Hafif bir pişmanlık ister ayrılık. Gidilen yerde savaşmak lazım geriye kalan pişmanlıkla. Dönmek için ısrar eden bir duygudur uzaklaşınca.. Pişmanlık, kararlılığı ölçer bir nevi. İnsan, özünü sözüne yansıtırsa olgundur. Konuşmadan önce onlarca kez düşünmek gerekiyor. Sözün ağızdan çıktıktan sonra sahibini esir aldığı bir gerçek. Sözün esiri olmamak, ardından pişmanlık duymamak ve olgunlaşmak için bin düşünüp bir konuşmak gereklidir. Pişmanlık, insana "Asla Yapmam" dediklerini yaptırır. Basit insan bunu yapar ama kaliteli insanlar sözünün arkasında durur ve olacaklara hazırdır. Büyük insan olmak tesadüf değil, kişilik meselesidir. Büyük insan olmak için kişinin acılarla kavrulması, olgunlaşması ve en önemlisi de sözünün esiri değil, er’i olması gerekir. Küçük insanlar toplumun gözünde bencil ve sıradan kalırlar. Büyük insanlar ise fani dünyadan göçtüklerinde bile insanların hatırında kalırlar ve unutulmazlar. İnsanların aklında haysiyetsiz değil haysiyetli kalmak ister çoğu kişi.. Maalesef lafla peynir gemisi yürümüyor, yaşamın her damlasında çabalamak gerekiyor.
*Enes Demirci*
YORUMLAR
bir yuvanın yıkılmasında en büyük neden eşler arası saygısızlıktır.şuçlu kimdir bilinmez anlatılanlarla haraket edilmesi ne kadar doğrudur..yüce Allah herşeyi bilendir.bu nedenle Allah yardımcısı olsun hakimlerinde vebal üstlenen bir meslek..tek teraflı herekat etmemeli ayrılık aşamasında sen haklısın veya sen haksızsın diyebilmeli karar aşamasında ..gerçekten çok zor..ihanet gibi veya sorumsuzluk gibi nedenler olmadıkça ayrılık olmasın diyorum olmamasıda gerekli olan budur..güven yitirildiğinde eşin eşe tekrar inanması çok zordur..diğer hallerde ufak tefek şeylerde ayrılık geri dönülmesi ve affedilmesi zor olmayan şeylerdirki yıkılmasın hayatlar derim. ve zor ile kimse kimseyi sevemez bu da gerçek nefretin olduğu yerde ayaklara kapanmak da onursuzluktur.dik durmak gerekir ..lakin gel gör ki aşk gurur dinlemiyor..
hayatın güzellikler getirmesi dileğimdir.tüm insanlık işçin kaleminiz daim olsun ..yazılarınız kısa olduğu için şiir gibi algılıyorum ve değerlendiriyorum...saygılarımla genç kalen esen kalın esintilerinizle:))))