Sen,Şairine Gülümse Cançiçeğim
" O ,kendini çok biliyora ithaf"
Hayrettin Taylan
Bir yüreğin uğultusunda kendine ömür olan sevda yeleydin. Derinlere sürükler.En derinlerde incelmiş bir hal sarar beni.Yusuf gibi gerçeklerden düşlere attı. Deşilmiş hasretlerin içinde kaldım. Kalınmış, yazılmış kaderine geldim. Engelleri Çin Seddi kadar bir ced olan sevdana aşarak geldim.
-Yüreğine sürgün kaldığım kalakalış aziziyim.Yüreğindeki berrak sular kadar aziz. Ruhundaki özel derinliğin şifresinde açıldı bahtımın kapıları.
Dedim ya tut’s’ağ’ım .Solumda gözlerinin yeşilliğiyle büyüyen dev bir orman var.Yemyeşil yani sen gibi. Balta girmemiş Amazon ormanları gibi ilklerindeyim.
Dedim ya tarzımla Tarzan’ım sana. Kilometrelere Gölgesinde maymun iştahım kabarır senli demlerde demlenmek için. Hiç yüzülmemiş yüzündeyim. Yüzünde yüzmeyi bilmiyorum.
-Su gibi beyaz mı düşlerin gibi mavi mi aşkımız gibi dalgalı güleç yüzün.Yüzüp boğulmaz mıyım?
Ya da gülücüklerinle can kurtarıcım olur musun?
Sen şairine gülümse can çiçeğim, ben boğulurken bile severim seni. Hangi dalganın damlası arasında köpük köpük kalacak güzel amacımız, hayalimiz.
-Hangi rüzgar sen gibi esecek saçlarım ya da suçlarım arasında. Aşk bir esinti mecrasıdır.Saçlarını okşadığım tarihsel sürecin akil adamıyım.
-Yalnızlığındaki karmaşayı ortadan kaldırmak için yoldayım.Yoluma sarılmış yılanlar var. Zehrini sensizliğime bırakmış zamanın akrebi var. Yellerini yelkovanlarıma teslim eden zamansızlık var.
-Çaresizlik kendi çevresini sarmış bizim için.İçin için , İçim Çin kadar büyüdü,büyülendi.Etrafını Çin Seddiyle saran sevimli, senli, içten, yürek merkezli Anacıl duvarlarını aştım.Anladım meramını.
-Bizi Bir Araya getirmeyecek engel gibi görünse de aslında çok ders veren bir araya getiriştir.
Bu algının dalgaları arasında boğulma sakın.Çok ince mesajlar var aslında.Çok ince şifreler var.
Senin kadar sen olmaya geldim. Aşılmış setlerin sabrıyım.
Sen şairine gülümse can çiçeğim,canında açılmış çiçeklerin bahçıvanıyım. Bağrındaki yeşermiş sevda gülünün ömürlük bakıcısıyım, gülünden aşk kokusu yapmış sevmeler aziziyim.
Sen şairine gülümse can çiçeğim, gülücükler bayramın yeni adı, böyle kalışın her gün arifedir bana.Bir gün işte…Bir güne arife duygularım var.Seninle bir ömür bayram gibi yaşamaya adanmış bir hayalin en gerçek yeriyim.
Hangi masal kuŞu kadar uçamsı ,sensi, kadersi,beklentisi bir uçuş var.Hangi masal kuşunun kanadına yazılmış yazgın var.Neden masaldan öte bir yerdesin.Neden Kaf’lar arasında afların sarmaş dolaş benimle. Hangi kanadın aşk adılısın.Güzelliğinin külünden yeniden doğan anka’nın can havliyim, aşk kavliyim, seni istemeye gelen , gelmişliğin, sevmişliğin, sende kalakalmışlığın ömür damarıyım.
-Hangi ressam hayal ettiklerimizi gözbebeği imgesinde tuvalde yürütecek. Dişital bir tuvalda güleç anına ömrünü sermişliğimin serkeşliğini ne zaman görecek gerçekler.
-Beni Kendimle tanışma okuluna yazdırıp hayatı yeniden baştan yazdıran can çiçeğim.
Sevginin son şubesisin. Umudun son umulanısın. Mutluluğun son kutlu şafağısın.Kutluluğun son kutsi meleğisin.Varılmanın son varsıl adresi, beklemenin son bekrisi, aynı düşlerin son düş aynası, aynı eşdeğerliğin, aynı eşruhun gün’eşisin.
Sen şairine gülümse can çiçeğim, gülücükler bayramın yeni adı.Sözlerim Tükeniş kitabında yeniden diriliyor seninle.Manalardan aşklara, aşklardan manalara, sen’den en sevdiğim sen’lere seneler olup benleşiyor her şey.
Sen, şairine gülümse can çiçeğim, acılar kendi acılı ezmesini yedirse de aynı sevda tadındayız.Aynı tatlının dimağında toplanmış güzel yarınların yar nesliyiz.
Nesli tükenmez bu sevdanın.Seni bitmez bu sevdanın.Beni hep artar seninle.
Sen, şairine gülümse can çiçeğim. HADİ SÜSLE duruşunla, kadınsal ışıltınla, değerinin özüyle, bana kalışınla, kendini aşmanla …
SUSTUKÇA yeni suskuların doğurgan anından güzel yarınlar düşle.Uzak kalışına süreğen olmuş güzel düşler yarınıyım.
Yarım kalmışlığın yarimküresi olarak dünyamı yeniden sar, şekillendir, gönül salıncağında sallandır.
Bir bebek kadar bebeksi düşlerine sar beni.İlklerin közünde kavur beni.Sözlerinin esintisinde savur beni. Yanına yakışan en güzel özne yaptın beni .Ve özel yüklemsin.Binlerce duygunun , güzel düşlerin, güzel yarınların , senli her şeyin yüklendiği yüklem…
Sen, şairine gülümse can çiçeğim .Sevmek sana çok yakıştı, beni sevmek sana çok yapıştı.
Ben sensiz çok iyiyim. Ya senli ne kadar iyi olacağım, senli kaç dünya olacağım.Sığacak mıyım o zaman bilemedim. Sen, şairine gülümse can çiçeğim…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.