- 459 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
FATİH (öykünün devamı)
Abi istanbula gelmiştir
Abi esenler otogarına inmiş ve her yerde kardeşini arıyordur. Ararken acıkmış ve kendini bir lokantaya atmıştır. Karnını doyurmuş ve ezan okunmuştur. Doğru eyüp camisinde namaz kılmıştır. Namaz çıkışı bir grup, polisle kavga ediyordur. Grupdan şöyle sesler gelir camiye hayır okula evet. Abi bu dinsdizlerin kimler olduğunu merak etmiştir. Ve ilk karşısına aldığı kişinin yüzüne tükürecektir. Ve siz Osmanlı torunu türk genci değimlisiniz diyecektir. Ve bir kişiyi tutmuş ve kendine çekmiş ve ne görsün fatih.
Fatih tam ona vuracakken onu tanıdı ve abi dedi. Abi hiçbir şey diyemedi. Fatihi oradan uzaklaştıran mariodur. Abi her şeyi anlamıştır neden telefonlara bakmadığını neden bu kadar değiştiğini ama bir tek bir şeyi anlayamadı neden böyle olmuştu. İlk otobüsle memlekete kastamonuya döndü. Kastamonu Çanakkale savaşında en çok şehit veren ve dahada olsa verecek bir memlekettir. Olanları anneye ve babama anlatır. Baba kalp krizi geçirir ve ölür. Annenede bundan sonra eskisi gibi değildir. Durgun ve sessiz. abi bu durumu haber vermemişti fatihe haber verseydide ne olacaktı ki sanki dinsiz olan kardeşi cenaze namazına mı gelicekti. Haber vermedi verseydide bir şey değişmicekti.
Abi tahiten umudunu kesti ve onu kardeşlikten reddetti. Annesi bu olaydan sonra bir daha konuşamadı.
Fatih bunlar olurken sevgilisi mario puderi ile sevişiyordur. Araştırıyor ve okuyordur. Fatih o yılı böyle geçirir ve ikinci yılı başka bir üniversiteye gitmek için mariosu onu ikna etmeye çalışır. Fatih ilk önce direnir çünkü o hükümeti devirecektir. O din değiştirip başka biri olacak veo bütün dayatılan şeylerden yani o tabulardan kaçacaktır. Yani özgürlüğe herkesin eşit olduğu ve hiçbirşeyin dayadılmadığı yerlere gidicektir.
Ve sonunda sonraki hollandaya gidicektir. Mario onu almanyaya değil ama hollandya gitmeye ikna etmiştir. Çünkü marioda kendisinden kaçıyordur. O dayatılanlardan. Hollanada onlar için biçilmiş kaftandı. Orada cinsiyet değiştirmek bile serbesti. Hollandayıda zaten mario değil ikisinin arkadaşları dava yoldaşları mitinglerden tanıdıkları yavuz. Yavuz cinsiyet değiştirmiş tabuları yıkmış biriydi. Onunda bir hikayesi vardı. Onun babası onu bir erkek gibi yetiştirmiş ve bütün küfürleri ögretmiş yavuz bu baskıdan bıkıp cinsiyet değildirmişti. Çünkü babası sırf yan bakıyorlar diye 2 kişiyi bıçaklamış ve 20 yıl habise mahküm düşmüştü. Oda tüm bubaskılardan sıkılıp üniversiteden önce lise son sınıfta annesinden habersiz cinsiyet değiştirmiş ve adıda caroline olmuş ve Hollanda vatandaşlığınada kabul edilmiş. Oda dinini arayan bir gençtir. Ve o ilk yıldan sonra üçü hollandadaki utrecht ünversitesinin sınavlarına girmiş ve kazanmışlardı. Evet yolculuk hollandaydı.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.