Neden yürümüyor
Sevda üzerine yazdığım bir şiirime
bir dost bana soruyor.
Neden böyle güzel başlayan bir ilişki uzun sürmüyor, ayrılıklar oluyor diye sordu.
Ben bu konuda uzman biri değilim ama bazı gerçekleri görmek için üzman olmaya da gerek yok sevgili dostlar.
Evliliğe adım atarken fertler hep cici kız cici oğlan rolü onuyor. Kimse gerçek karekterini ortaya koymuyor. Halbuki nişanlılık devresi kişilerin birbirlerini tanıma dönemidir. Beğenmediği şeyleri bir kenara topluyor. hele şimdilik susuyumda evlenince ben onu nasıl değiştiriyorum niyetinde. Çok yanlış bir davranış. Hatanın en büyüğü burda başlıyor. İkinci büyük hata rahatlık vurdum duymazlık oluyor bu nasılsa benim tapulu malım diye ne gerektiği ilgiyi gösteriyor ne temizliğine dikkat ediyor ne fikirlerine önem veriyor evde bir egemenlik savaşı başlıyor. Birisi kızdığı zaman diğeri susmayı bilmiyor halbuki o anda susulup öfkesi dinince sakince konuşulsa birçok olumsuzluğun önüne geçilecek. Arada bir sen benim için önemlisin seni seviyorum denmiyor. Kısacası her iki cinste hayatı tam anlamıyla paylaşmayı bilmiyor. Herkez odunumun parası diyor evlilikler bu yüzden bitiyor.
Güler Elmalı
YORUMLAR
Ülkemizin önemli sorunlarından birisine parmak bastığınız için sizi kutlarım Güler üstadem. Çiftlerin, birbirlerini iyi tanıyamadıklarından oluyor sanırım boşanmaların çoğu. Ya bir de çocuk varsa; onun günahı nedir? Aile müessesesi kurulurken, sonuna dek birliktelik düşüncesi ve çıkacak zorlukların birlikte bertaraf edilmesi temel düşünce olsa, evlilik yürür sanırım. Ama bir de kötü sonuçlar olacaksa muhakkak boşanma yerine getirilmeli. Saygı ve selamlarımla...
aydini tarafından 5/21/2013 11:27:49 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ne olurdu sanki...!!!
Ey ahu bakışlım
Elimi uzattığım kadar,
Yüreğimin çarptığı kadar....
Bana yakın olsaydın
Ne olurdu sanki...!!!
Bunca gidilen yolların
Sen diye aşılan dağların....
Öte ucunda uçurum olmasaydın,
Hayallerimi bir şişeye koymasaydın.......................
............................................yoruma değer bulduğum gönül sahibine kutlarım.......
.................
bazı insanlar fazla sevgiyi, değerli haketmiyorlarda ondan.... sevgini belli ettiğin zaman kendilerini bil halt sanıp havalara giriyorlar.... benim hep bir lafım vardır '' sevgi karın doyurmaz '' '' herşey de sevgi değildir '' bana GÖRE... sevgi emek ister, değer ister, mücadele ister, paylaşım ister, yoldaş ister, anlatış ister, hep ben hep ben oldumu bu iş asla yürümez... herşeyde öyledir, birisini çok sever değer verirsin sadece aşk anlamında değil arkadaş açısında da düşünürsek insanlar değer bilmiyor, nankör oluyorlar.... yani şu demek oluyor ki, yürümemenin tek nedeni ANLAYIŞSIZ OLMAK !!
ŞİİR GÖZLÜM. tarafından 5/20/2013 6:29:14 PM zamanında düzenlenmiştir.