HER ŞAFAĞI SENİ SEVEREK BEKLEYECEĞİM..
HER ŞAFAĞI SENİ SEVEREK BEKLEYECEĞİM..
Bir sevdalının eline düştü şehidinin kanı, doyamamıştı sevdiğine,ateş düşmüştü gözlerine..
Ayakları mıhlanmış,mühürlenmişti dudakları ,susmuş nefessiz kalmış ,kaskatı kesilmişti..onu bu durumdan kurtaracak ,birini arıyor bir ses bekliyordu.o an taş olmaya razı idi..omuzundaki meleğinin sesini duymak istiyordu..
Ellerinin kınasına baktı solmuştu.. dün gibi aklındaydı onun askere gidişi, ’’döneceğim’’ bekle demişti davulla halaylarla uğurlamışlardı.. sevgisinin nişanını ,yüreğine takıp ta gitmişti ,Askere..
Günler geçip gidiyor birlikte şafak sayıyorlar,gönüllerine kavuşacakları gün için nöbet tutturuyorlardı..
Giden vatanı bekleyecekti..kalan ise sevdiğinin yolunu.. Teselli ediyorlardı birbirlerini telefonla ,mektuplarla.. Bitecekti vatan borcu ödenecek ellerine kına yakılacak düğünleri olacaktı..
Zordu beklemek,her an onu düşünerek..ne yediğini ne yaptığını nerede uyuduğunu .üşüyüp üşümediğini, bilmek istiyordu,
sesini duymak istiyor duyamıyor.yanına gitmek istiyor gidemiyordu..
Ağlamaklıydı beklemeleri ,çaresizdi.. çatışma haberleri duyduğunda eli kolu bağlı yüreği ağzında ,aklına gelen kötü düşünceleri dualar ederek,yarabbim sen onu koru bana sağ salim gönder diyerek uzaklaştırıyor yüreğine ferahlık katıyordu..ondan haber alıncaya kadar bir şey yapamıyordu..
Doğum günüydü .teleofona koşarak gitti arayan sevdiğiydi askeriydi,doğum gününü kutluyordu..iyi ki doğdun diyerek özlemlerini anlatıyor bekle geleceğim diyordu..Birkaç gün benden haber alamazsa merak etme demiş Allaha emanet ederek birbirlerini vedalaşarak kapatmışlardı telefonu ..Nereden bileceklerdi ki son konuşmaları olduğunu.
Çok geçmeden şehit haberi gelmişti askerinin.. Sınırda görevdeyken şehit olmuştu kahramanca.kanıyla ödemişti vatana borcunu..
boş gözlerle ellerine baktı
Kınası kandı artık. gözleri bulutlu kınası solmuştu avucunda ..Askere giderken eline tutuşturduğu not vardı..Satır satır ezberlediği notu yeniden okudu.
.
SAKIN AĞLAMA ARDIMDAN EĞER ,YANINA AL BAYRAKLI TABUTLA GELİRSEM ... UNUTMA ..
SAĞ SALİM GELİRSEM HELALİM; GELEMEZSEM SAĞ OMZUNDAKİ MELEK OLARAK SENİ SEVMEYE DEVAM EDECEĞİM...
ÇOK ÖZLEYECEKSİN BİLİYORUM. AĞRINA GİDİCEK BENSİZLİK.. GİTMESİN KADINIM... UMUDUM, YARINIM.. YOSUN GÖZLÜM,..
GÖZLERİNDEN TEK BİR DAMLA GÖRMEYE TAHAMMÜL EDEMEDİĞİM.. BEN SENİNLE DAHA ÇOK SEVDİM.. KIRMIZIYI , BEYAZI, HİLAL VE AY I.. SENİN SAÇININ TELİ SAYDIM, BASTIĞIM HER TOPRAĞI.. BİRBİRİMİZİN AVUCUNA YAKTIĞIMIZ KINAYI HATIRLA.. SOLMASIN KINAN, SOLDURMASINLAR SENİ;
.EĞER KISMETİM DE SANA KAVUŞMAK VARSA; GELİN KINANLA BİRLİKTE HELALİMSİN, SOLDURMAM SENİ ASLA.. AMA KADER DE AY BAYRAKLI TABUTLA SANA KAVUŞMAK VARSA; YOSUN GÖZLÜM DİMDİK GÜLEREK BENİ KARŞILA...!!!
Sözüm var sana şehidim.. senin beni bırakıp gittiğin yerde,seni sana yakışan bir şekilde,bekleyeceğime,sonsuza kadar,seni seveceğime,her ne olursa olsun bütün zorluklara göğüs gereceğime,sende asla vazgeçmeyeceğime,namusum ve şerefim üzerine söz veriyorum....diyerek şehidine seslendi
Ağlamayacaktı söz vermişti ona.
.doyamamıştı oda sevdiğine ,nefessiz kaldığını kimseye belli etmeden yaşayacaktı artık..askeri satır satır bildirmiş yazmıştı şehit olacağını kınalı ellerine verdiği notta
nazo_50
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.