BEN ŞİİR YAZMAYI BİLMİYORUM ARKADAŞ
Malesef canlar, ben şiir yazmayı bilmiyorum.Yazmayı bilmediğim gibi yazılanları da anlamakta zorluklar çekiyorum. Şimdi diyeceksiniz ki nereden çıktı bu . Öyle ki bazen ilham gelir, (hani hep deriz ya zamanlı zamansız gelen türden) Uykudan bile uyandırır bir tek güzel söz sırası. Bir bakmışsın bir şiir 15 dakikalık iş benim için. Bazen de iki gün önümde sürünür iki satırlık bir iki küçük sözcük ,şiir olmak için,yada şiire benzetilmek için. Ama anlamadığım bir şeyler daha var hala. Bir serbet vezin dir çıkardılar , görüyorum ki şairim diyenlerin % 70’i serbestçi olmuş. İnanın ne söylenmek istendiği dahi anlaşılmayan yazılar şiir oluvermiş. Yok yok ben anlamamış olmalıyım o şiirleri, bakıyorum altında onlarca yorum var ve hepsi de "tebrik ederim çok harika dizeler olmuş" larla bitiyor. Ya ben bu işi bilmiyorum. ya da anlama zafiyeti çekiyorum. Hatta bazan oluyor ki kurdela bile takılmış şiirlere. Karar verdim bundan sonra bir de lugat alacağım elime .Bilmediğim kelimeler var çünkü şiirlerde .Belki de o yüzden anlamıyorum diye düşümüyorum. Siz ne dersiniz.
YORUMLAR
Evet aynen öyle oluyor, bende bilmiyorum bazen birşeyler geliyor yazıyoruum ben kendim şiirlerim diyorum başkalarıda ne der bilemem kalbimin fırtınalı,boranlı,kederli,neşeli,halinde ne gelirse yazıyorum.
içerimdeki acıyı sızıyı dışarı çıkarıyorum. Yüreğinize sağlık.saygılar.
buradaki üylerin hepsi benim kadar amatörse bu normaldir hocam.sizin gibi insanlar da biziim önümüzde yürüdükçe eleştirel bakış açısını zamanla kazanacağız ve her şiire güzel demeyeceğiz belkide.şu anda insanların duydularını hesapsızca dışavurdukları bir platformdan bahsediyoruz.bence şekil değil içtenlik ön planda.zamanla daha farklı olacağına eminim.duyarlılığınıza çok teşekkür ederim.
böyle bir yazıya deyindiğiniz için oncelıkle tebrikler. doğru yazmışsınız herşeyi bizler yazarken bize şiir gibi gelen dizeler karşımızdakini tatmin etmeye yertmez haklısınız, bazıları gerçekten hiç güzel değiller ve dediğiniz gibi birde kurdale alıyorlar size canı gönülden katılıyorum...
daha güzel gerçekten şiierler dururken bende anlam veremiyorum...
saygılar....
Üstadım...
Her şiir yazan şairdir
Her şair şiir yazamaz..
Bu doğrultuda cansız mankene elbise giydiren vardır
elbisesini soyan, elbisenin uyumu ise odunum yaştır
demeye dili varmayanlardır..
Ayak uyak imge uğruna çıplak bırakılan çok çok
güzel konular utanç duymakta..En güzel şiir henüz
yazılmadı kimbilir bakarsın nasip olur yazmak ben acemiye..
Güzel bir konuydu fakat uzun uzun tartışılması gereken
ve ehlinin ele alması elzem olandı ..Ehli olmuşsunuz ve fikri
ortaya sunmuşsunuz gerisi okuyan gerçek okuyucuya kalmış..
Kutlarım düşünceyi ve emeği TEBRİKLER..
Selamlarımla..yudumyunus
kim şiir yazıyor ya da yazabiliyor dersek bir kaç isim çıkar karşımıza...amatörce hislerimizi bazen hece bazen serbestce şiirleştirmeye çalışıyoruz.yani şiir diyemeyiz ya da yazana şair demek mantıksız.bir de şiirde sevmediğim ,tarz diyelim,kesmeler,parantezler.yani istediğin şekilde anla gibi...çok saçma bence.anlatmak istenilen zaten bazı şiirler de cümleyi olabildiğince devrikleştirerek zihni yoruyor.bir de bu gereksiz işaretler hem görsel olarak hemde anlam olarak(her ne kadar yazarı şık göründüğünü düşünse de)şiiri kirletiyor.