1920 Yıllarında Gavurlar Yada Yunanlılar ülkeyi ele geçirselerdi neler yaparlardı.?
1-Müslümanların göz bebeği,merkezi olan hilafeti kaldırıp ’İSLAM’ birliğini bozarlardı.
2-İslam hukukuna göre giyinmeyi ve İslami temsil eden peygamber sünneti sarık ve kadınların mahrem giyinmesi kaldırıp.Yani kılık kıyafeti devrimi yapıp kendi yaşayışlarına göre çağdaş olmak yada Avrupa düzeni getirirlerdi.
3-Müslümanları temsil eden hicri takvimi kaldırıp kendi takvimi olan miladı takvimi getirirlerdi.
4-Müslümanları temsil eden bayramları kaldırıp kendilerini temsil eden yılbaşı gibi bayramlar getirirlerdi.
5-En önemlisi İSLAM hukukunu tamamen kaldırıp kendi düzenine göre yönetim şekli olan yasalar ve kanunlar getirirlerdi.
6-Müslümanların mübarek günleri olan perşembe ve cuma gününü tatili kaldırır.kendi dinlerine göre olan Hristiyanların tatili olan cumartesi ve pazar gününü olduğu gibi tatil yaparlardı.
7-Arap alfabesi ve Osmanlıcayı kaldırırlardı ki Müslümanlar dinlerini ve kur’an öğrenmesin diye harf devrimi yapıp kendi dilleri getirirlerdi.(Türklerin dili aslen göktük alfabesidir Türkçe sonradan eklenen bir dil dır.)
8-Ezan okutmazlardı.camileri kiliseye yada müze yaparlardı.En önemli camilerimizin biri olan fatih’in göz bebeği olan Ayasofya kapatılırdı.Bunlar gibi nice İslama uygun olmayan vb maddeler getirilirdi...
ALLAH’TAN ATATÜRK GİBİ BİR ATAMIZ OLDUĞU İÇİN ÇOK MUTLU VE BAHTİYARIZ.ÇÜNKÜ;ATAMIZ MİLLİ MÜCADELE İLE BİR KARIŞ TOPRAĞI VATAN HAİNLERİ BIRAKMAMIŞTIR.ALLAH’A HAMD OLSUN Kİ ATATÜRK SAYESİNDE BÖYLE BİR DÜZEN GELMEMİŞTİR...VE ATAM HER 10 KASIMDA SENİ ANIYORUZ!...:)