- 755 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KENDİMİZE HANGİ SORULARI SORMALIYIZ.
Sevgili özel güvenlik görevlisi meslektaşlarım.
Mesleğinizi severek mi? yapıyorsunuz.Bilindiği üzere severek yapılmayan hiç bir iş insanı mutlu etmez.Hele birde elinizde sanatınız yoksa, kafanızı başka şeylerle hiç meşgul etmeyin. İşinize odaklanın.İşinizin gereklerini yerine getirmeye çalışın. Kendi kendinizi motive edin.
Msl eğitim seviyenizi yükseltin. Kendinizi geliştirin. bir farkınız olsun. Önünüze çıkacak kariyer fırsatlarını değerlendirin.Hedefiniz hep büyük ve kurumsal şirketler olsun. Eğer küçük ve yerel şirketlerde çalışıyorsanız,neden ulusal düzeyde iş yapan firmalara başvuruda bulunmuyorsunuz. Gidin bir şansınızı deneyin. Kendiniz net olarak ifade edin. Belki de hayırlı bir iş kapısı açılabilir. sürekli karamsar olmak la, bu şirket beni nereye kadar taşır, yaşım ilerlediği zaman beni çıkartır mı? mantığıyla hareket edersek en baştan kaybetmişizdir demektir.Bu düşünce insanda sürekli tedirginlik yaratır.iş verimin düşürür. buda ortaya hiç iyi bir sonuç çıkarmaz.
MSL kendimize şöyle üç soru sorabiliriz.
1- Dün neredeydim.
2- Bugün neredeyim.
3- Yarın nerede olmalıyım.
Örnekler çoğaltılabilir.
1- Soruya işsizdim diyenler olacaktır belki. Kötü yerel bir firmada görev yapıyordum diyenlerde olabilir.üzülmeyin gerçekten şirketlerin kapısını çalarsanız emin olun işsiz kalmazsınız.İyi veya kötü bir yerlerden başlayın.Daha sonra kaliteli firmalara geçersiniz.
2-Soruya ise evet şu an çalışıyorum. Allah’a şükür bir işim var kimseye muhtaç olmadan geçinip gidiyorum diyecektir belkide birçok meslektaşım.Kendi ayakları üzerinde durabiliyorsanız ne mutlu size.HELAL olsun da çok olmasın.
Fakat en önemlisi de bu sektörde çalışıyorsak birde kaliteli uluslararası bir firmada isek eğer;
3- Sorunun cevabı şöyle olmalıdır
-Eğitim seviyemi yükseltmeliyim.
-Bilgisayar ögrenmeliyim
-Şöförlüğümü geliştirmeliyim
-İngilizce ögrnmeliyim
-Kariyer hedeflerimle ilgili sertifika programlarına katılmalıyım
neden bende amir, şef ,müdür olmayayım ki demeliyiz.
Hedefimize odaklanmalıyız.
Önümüze fırsatlar çıktığında en iyi şekilde değerlendirmeliyiz.
Eminim benim gibi düşünen birçok meslektaşım vardır.
İçinizde gerçekten böyle güzel düşünceleri olan arkadaşlarımız varsa sayfamızda yayınlasınlar. Birbirimizden feyz alalım.
Hepinizi Saygı ve Sevgilerimle Selamlıyorum Allah’a (c.c) emanet olun.
ÖZEL GÜVENLİK GÖREVLİSİ
GÖKSAL BOZGÜNEY
YORUMLAR
gipta ile bakiyorum kendini ilerleten insanlara.Basarilarini gördükce;neden biz degiliz? diye sormuyor degilim kendi adima.Helal olsun helalinden is yapipda harama minnet etmeden hayatini sürdüren insanlara.Cok güzel ve bir o kadarda degerliydi nasihat gibi sözleriniz.saygilar.