BİR BABA NASIL OLMALI SİZCE
Ailede en önemli iki kelimeden birisidir.Önce "ANNE" sonra "BABA".Babanın en mutlu olduğu an, eşinin hamile olması, ona bir çocuk vermesidir.Tabi bu durumdan sonra sorumluluklar daha da artar.Ama en önemlisi o çocuğu nasıl büyüteceğini bilmektir.Bu konuda annenin de sorumlulukları vardır, babanın da.Babanım sorumlulukları nasıl olmalı sizce? Çocuk doğduğundan itibaren onu eğitimine başlanılmalıdır. Ne kadar erken başlanırsa o kadar iyidir. Baba bu konuda neler yapmalı? Bir köşeye çekilip bütün yükü annenin omuzuna mı bırakmalı? Kendisi sadece çalışıp eve paramı getirmeli? Karısına hiç yardım etmemeli mi? Aile olmak sorumluluk ister ve bunu sadece bir kişi ye bırakmak olmaz.Baba evin direğidir.Evin erkeği, evin bir nebi reisidir. O yüzden sorumluluklarının bilincinde olmalı.Çalışıp eve para getirmek faturaları ödemek marifet değildir. Baba, ailesiyle ilgilenmeli. Karısıyla çocuklarıyla , onların yanında olması gerekmez mi ? Eşine sevgi dolu sözler söylemesi, sürprizler yapması gerekmez mi? Çocuklarıyla iyi bir vakit geçirmesi, onlarla yeri geldi mi arkadaş gibi olması, dertleşmesi, gerekmez mi? Babanın çocuklara paradan başka verebilecek daha değerli, anlamlı ve güzel şeylerde vardır.Sevgi gibi,şefkat gibi, sadakat gibi...
Bir babanın çocuklarına bırakacağı en büyük miras ne para ne mal ne mülk.
Bir babayı en sevindiren kelime, çocuklarının ağzından çıkan "BABACIM" kelimesidir.