SİYAH SÜT
Siyah süt…
İnanmak için görmek lazım değil mi?peki yüzyıllardır beyaz olan süt neden olsun ki siyah kime ne faydası var ayrıca kimin içine siner…
Deseler ki siyah süt ürettik deriz ki inekte hastalık olmasın arkadaş süt beyazdır hatta ismi ile ilgili atasözleri deyimler yazılmıştır,sütten çıkmış ak kaşığa bile aldanmamışlığımız vardır bizim ona keza
Gel gelelim birileri son zamanlarda sütün siyah olduğuna bile inandıracak hale getirdi ülkeyi,bilinen kusurlarımız sinemize vura vura içimize sindirdiğimiz şeylerimiz vardı bizim,gelişmekte olan bitin ülkelerde olduğu üzere,mesela işsizlik mesela kişi başına düşen milli gelir,mesela pahalılık mesela yüksek vergi alımları vesaire,ancak son zamanlarda unutmaya başladığımız değerlerimiz de eklendi bu saydıklarımıza,inanç mesela,umut yada…!
Gelecekten umudunu kesen değil artık hiçbir beklentisi olmayan bir toplum haline geldik,terör bitince her şey güllük gülistanlık olacak sandırdılar bizde sandık,sanmaya devam edeceğiz üstelik,dün olduğu yarın olacağı gibi işte,1999 yılında terörist başı(adını yazmaya da zikretmeye de gerek yok herhalde) yakalandığında oh be çeken her türk evladı gibi yıllar sonra değişmeyen herhangi bir şey olmayacağını göremedik elbette,rakamlar ile merak edenlere 1984-2010 resmi kayıtları var internette.!
Yazacaktım aslında ama elim varmadı klavyeye…!
Şimdi deniyor ki terör bitti,çekildiler çektirip gittiler nasıl girdilerse öyle çıktılar…cehennemin dibine gittiler…
Bu ülkede teröre silahlı çatışmada verilen şehit sayısı ile sivillere yönelik saldırı ve bombalı eylemler ile verilen sayı ne biliyor musunuz;
6.653 asker/polis-personel
5.687 vatandaş/öğretmen/çiftçi/memur/kaymakam/vali/pilot/emniyet müdürü/cumhurbaşkanı/savcı/bürokrat/ve uzun uzadıya giden insanlar
Ama daha önce bir yazımda 3.derece şehit demiştim(bkz.edebiyat defteri)aynen öyle şimdi de reyhanlıda ölen vatandaşlarımız için şehit sayılsın/sayılmasın tartışması yaşandı sayıldı nitekim.!
Ama terör bitti şükürler olsun dağlar çiçek açtı usta dert…
Şimdi sıra dış ülke savaşına geldi eğer buda olur ve muhalefet güç olarak Türkiye hava yada kara savaşına girerse ki girecek gibi sen o zaman seyreyle sevgili ülkem…
Seyreyle ki dostlar alışverişte görsün
Bu arada unutmadan sahiden süt ne renkti ?
A.B.2013
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.