- 839 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
N''olur Dikkat
Ben genel olarak şiir, yazı yada diğer sanat dallarının eleştirilmesiyle ilgili şu sözleri deme gereği hissettim.
Tüm sanatlarla ilgilenenler, neden eleştirilerini incitmeme ölçülerine sadakatle yapmazlar?
Çoğu eseri anladığımı zannettiğimde hemen eleştiri ve yorumlarını geziyorum. Bi bakıyorum ki, aman Allahım, çok olumlu, çok olumsuz ve uygun.eleştiriler var. Ama öyle saldıranlar da varki, Sevgili, saygılı ve bi okadarda gönül çiçeği kardeşlerim, yapmayın, etmeyin n’olursunuz gerek edep adına gerekse kendi hayat görüşleriniz adına bu kadar kontrolden çıkıp sataşmayın. Yazık oluyor, eriyor nezaket. Bir güzel arkadaşımız var hep şöyle diyor; "siz kendi düşüncelerinizle varsınız". Ne kadar hoş değil mi? Sizi, düşünsel yada görsel olarak kabullendirecek olan olgu yine sizin kendi inandıklarınızdır, diye algılıyorum bu güzel can dostunu. Lütfen diyorum lütfen, kesinlikle yorumllanır,eleştirilir çok çok olumsuz bulunabilir. Ancak, eleştirileri usul-ü lisanla yapmakta fayda mülahaza ediyorum. Tüm okuyanlarıma sevgiler, saygılır. N’olur dikkat. Cengiz KILINÇARSLAN...
YORUMLAR
BU SİTEDE KULLANICILARIN BAŞKA KULLANICILARI ENGELLEME MEKANİZMASI VAR.
KULLANICILAR BAZI KİŞİLERİN DÜŞÜNCELERİNİ VEYA BAZI DÜŞÜNCELERİ KENDİ ESERLERİNİN ALTINDA GÖRMEK İSTEMEYEBİLİRLER.
OLABİLİR.
ANCAK, BİRİNİ HEM ENGELLEYİP HEM DE ENGELLEDİĞİNİZ KİŞİNİN YORUMLARINI ALIP EDİTLEYEREK VE CIMBIZLAYARAK İŞİNİNE GELENLERİ KENDİ İLETİNİZ ALTINDA SIRALAMAK SURETİ İLE MEKANİZMANIN BU ŞEKİLDE KULLANILMASI YAZIN SANATI VE İLETİŞİMİNİN AHLAKINA DA, ERKANINA DA HEM SIĞMAZ HEM DE YAKIŞMAZ.
BUNUN BU ŞEKİLDE UYGULANMASI, BUNA SEYİRCİ KALINMASI...
...
YAZIN ADABININ BU DERECE SUİSTİMAL EDİLMEBİLECEĞİ AKLIMA GELMEZDİ.
BİR ORTAMI YANSITAN ÜYELERİDİR, BİR ÜYEYİ YANSITAN ORTAMDIR.
DÜŞÜNCE VE FİKİRLERİN EMEK HALİNE DÖNÜŞTÜĞÜ BU ORTAMLARDA İNSANLARIN YAZILARINI HEM ALIP KIRPACAK DEĞİŞTİRECEKSİN HEM DE GÜNÜN YAZISINI YAZMIŞ OLARAK ÖDÜLLENDİRİLECEKSİN.
BANA GELMEZ BÖYLE İŞLER.
HOŞÇAKALIN.
noa tarafından 5/1/2008 12:53:42 AM zamanında düzenlenmiştir.