- 4180 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
EŞYA VE ŞEKİL
......EŞYA VE ŞEKİL ARAMAK
Beni kendine aşık et diyorsun ben kimim ki dahi değilim.
Ben önce kardeşini sevdim ardında çocuklarını eşini teyzen harikaydı sevdim.
Ardında saçlarını kardeşime benziyordu daha sonra gözlerin bir güneş gibi içimi ısıttı konuştukça kültürün aradıklarını anlaşılır bir dille anlatman benim isteklerim dile getirdi.
Buraya geldikten sonra ailenizinle tanışmam resimleri bizim aileye benzemesi .
Eğer sen sevecek bir renk bulamadıysan yırtık kazağa yüzdeki kırışığa esmerliğe takılıp mutlu olmayı değil bağcıyı dövme peşin de koşarsan ben manken değilim!
Senin gördüklerini flaş resim ve tanımayanlar da görür yüreğin içine sevenin ışığı sızar görmemişsin!
Dünyada olup bitenleri görmekten kendimi düşünmeye fırsatım olmadı olmaz da ağlayana gülene eşlik etmelisin insana bu yakışır!
Bir tişört on tl bir krem üç tl şapka ve gözlük de öyle onca yapılacak iş varken onları düşünmeye zamanım yok,buraya Sığınmacılar geldi onlarca kişiyi giydirecek elbiselerimi verdim artı ilim de kalanlar,çocukların orda olanlar yine onlarca insanı donatır elbiselerim duvarda asılı kitaplarım bavul da basılı!
Eşyacı şekilci ve maddeci değilim ben mutlu olmak için adım atarım doğduğumdan beri araç üzerindeydim yani bıktım varlığı yokluğu bilirim.
Siz tatil araba eşya peşinde koşuyorsunuz mutluluk gecenin karanlığını aydınlığa kışı soğuğunu bahara çevirendir!
Yolunu gözleyen bekleyenin ve gözün arkada koymayıp sevilmendir!
En yakışıklı deliyi giydirmişler en çirkine davetliler hayran kalmış ve dengi değil gecenin sonunda sahneye çıkıp donunu indirerek kızmayın sıkıştım der!
16.05.2013
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.