- 1065 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İNSAFSIZ.....
12.05.2013/KAYSERİ
İNSAFSIZ...
Ey hayat !Sen ne zalim,ne insafsızsın...!!!Sen kime insaf ettin ki,bana edeceksin..Her geçen gün,ay,yıl,dakika ve saniye geçmişe doğru yol alırken ,diğer taraftan zaman su gibi akıp geçiyor..Kaçınılmaz sona her an daha çok yaklaşıyoruz..Bu zaman içinde yaşanılmış ne varsa insafsızca yaşandı..Böyle bir hayatım olacağını aklımın ucundan bile geçirmezken,ne yaralar aldı bu gönül,ne acılar .yaşadı...Şimdi penceremden dışarıyı seyrederken yılların yorgunu yüreğimle,yaralanmış gönlümle,54 yaşımın beni getirdiği şu noktada sana çok kızgınım,sana çok kırgınım ey hayat..!!!
Mevsim bahar ama sanki ben kışı yaşıyorum,o kadar yorgunum ki,hayat....Gerçekleşmeyen
hayallerimin,yaşanmayan sevgilerin,kırılan ümitlerimin yorgunuyum..Yaşamak istediğim,beklediğim hayat asla bu değildi..Saçlarım ve yüzümdeki çizgiler adeta çekilen acıların bir haritası gibi ...Hep sonbaharı yaşadım,yaşımın her evresinde...Hiç mi bahar gelmeyecek bu yaralı kalbime ...Yıllar hep çalışmakla hem de ne çalışma eşşekler gibi çalışarak geçti..Ne oldu..???
Tısss..Madalya mı verdiler..Hayır..Vucüt yoruldu,gönlüm yoruldu..Çok mu şey istedim ,hayat senden..? Sadece bir yudum mutluluk..Onu da çok gördün bana..Yazıklar olsun sana...Söyle hayat,neden vazgeçtin benden..söyle..!!!
Bak ,yine yağıyor bahar yağmurları...Hem de bardaktan boşanırcasına...Biliyor musun, bu yağmurlar beni mahvetti...Bu şırıl şırıl yağan yağmurlar keşkelerime neden oldu..Ah baharın mis kokulu ,toprağa can veren ,yüreğime taş gibi oturan hüzün yağmurları neden neden ,hayatımı benden çaldınız??? Neden sevdiklerimi benden aldınız??Neden neden.?O kadar çok keşkelerim ve nedenlerim var ki,hayata dair....Yerine konulması imkansız,geri dönüşü olmayan ve hiç aklımdan çıkmayan...Hayat ,neden böyle yaşamayı reva gördün bana..Yağan ,yağmurlar bana keşkelerimi hatırlattıkça nasıl mutlu olurum ,söyle bana...Ne zalimsin ey hayat...!!Neden bahar yağmurlarının sevince dönüşmesine , acılarımı yıkayıp silmesine izin vermiyorsun...???Artık izin ver,hiç değilse şimdiden sonra mutluluk yağmurları yağsın hayatıma..Birazcık insaf et,bir yudum mutluluğu çok görme şimdi bana...Ölsem bu fani dünyada ,mutlu olmadan senin umurunda mı ,hayat...!!! İnsaf et artık,izin ver, hüzün bulutlarını meltem rüzgarları dağıtsın..yüreğimdeki hüzünlerin yerini,mutluluk ve sevgi alsın..Senden tek isteğim hayat,insaf et artık,insaf et...
Gönül Beyan
Emekli Öğretmen
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.