- 2957 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
.......BİR İHANETE MEKTUP.......
meraba sevgili katilim,
öncelikle kendimi tanıtıyım.ben hiç beklenmedik bir anda ihanete kurban giden cesetlerden biriyim..belki tanımışsındır.kaçıncı ihanet ettiğin kişiyim bilmiyorum ama ben ihanet kurbanı biriyim..ilk gördüğünde gözlerine baka kalan,yüreğinin içinde kaybolan,senin o güzel yüreğinin içinde kaybolanım..seni dikensiz gül bilen,hasretimi dindiren,özlemimi söndüren birisin..bir başkası için bırakıp gidensin..
hazırmısın başka hayatlarda yaşamaya,
benimle doğruları yaşarken başkalarıyla yalanlarya yaşamaya? sen beni haketmişmiydin oysa?
kimsesizler mezarlığını gömdüm seni..benliğimi sende kaybetmiş biri olarak..kendimede kızıyorum neden hala seni seviyorum? içimdeki hislerin,duygularını koyamaz oldum senden sonra..kendimde kendimi bulmuşken,şimdi kendimde kendimi kaybettim..benliğimi unuttum.soldum bir gül gibi..eridim bir buz misali..senden sonra hayal kuramaz oldum..her rüyayı bir kabusa çevirdim..seninle yaşadıklarımı unuttum..çünkü her gün seni düşünmekten yüzünü unuttum..seni unutmayı ümit ediyorum..tabi giderken ümitlerimide aldın benden..kendi karanlığımda yok oldum...tükendim..bittim...madem gidecektin neden geldin? neden yaraladın? gözlerimin önünde yaşıyorsun mutluluğunu..üzüleceğin zamanlarda gelir..ağlarsın..canın yanar..sana beddua etmiycem...çünkü bi gün beni anlayacaksın..beli ben çok uzaklarda belkide kara toprağın bağrında olacağım..senden sonra gülleri sevmez oldum..her gül beni solmaya mahkum etti..canım yandı...
bu bir ihanetin mektubu...
yazılan her cümlenin ağladığı gündür..bugun ihanetinin bilmem kaçıncı günü..sende kutladın mı ihanetinin bilmem kaçıncı gününü..kaç göz yaşı aktı yanaklarındaki gizli busede..söyle bir insanı,seven bir yüreği yıkıp geçmek...giderken bir hoşçakal bile demedin..diyemezdin çünkü karşıma çıkacak yüreğin yoktu..cesaretini kaybetmişsin benden sonra..benden gittiğin gün çok şey kaybetmişsin..kendini kaybetmişsin..kendi karanlığında kaybolmuşsun..başkasının kölesi olmuşsun..duyduğuma göre mutluymuşsun..sahi mutlumusun? öyle olmanı umut ederim...yürekten isterim..sende kaybolacaksın bir başkasının karanlığında..bi gün alıcam ayrılık haberini..fazla bir şey istemiyorum..sadece benim çektiğimi biraz olsun anlamanı istiyorum..ihaneti sende tat istiyorum...onun tuttuğun ellerinde koybolmanı istiyorum...acı çek istiyorum...sonra vaz geçiyorum..canım yine anıyor..seviyorum ama unutmak istiyorum ihanetini..benliğimin sende kayboluşunu belkide..belkide yok oluşunu..
bu bir ihanet mektubur..gözlerinide al benden..gittiğine göre gözlerinin cehenneminde bir daha yanmak istemiyorum...
sevgilerimle sevgili katilim...
.....sebesiz fırtına..........