OĞULCANIMA DOĞUM GÜNÜ MEKTUBU
TARİH:14 Haziran2002 ,SAAT:13:00,Günlerden CUMA dışarıda Cuma Ezanı okunuyor…Ben soğuk bir odada doktorların verdiği narkozla gözlerimi kapadım…Hiç canım acımıyor ve korkmuyorum .. 2-3 saat sonra gözlerimi hastane odasında açıyorum. başucumda ANNEM iyi olup olmadığımı soruyor...Ben iyiydim yaa bebeğim OĞLUM nasıldı? Yanımda başucumda öylece uyuyordun…. Sen 5 kğ, Ben 95 kğ kimin umrunda almış olduğum kilolar… Önemli olan sendin yavrum..O kadar güzel uyuyordun ki ; masum ve savunmasız,tertemizdin… RABBİME bana bu güzelliği bahşettiği için dualar ettim… Ben artık ANNE oldum... Ben artık ANNEM gibiydim…
Canım OĞLUM neydin sen?… Yalnızlığıma , mutsuzluğuma, sevgisizliğime bir ilaç mıydın? Sen gelişinle dünyam bir başka oldu, başka aydınlandı…Büyümeni evin içinde koşup oynamanı, konuşmanı beklerken İlk ANNE dedin dünyalar benim oldu…İlk adımlarını ANANEN attırdı…Dünyalar onun oldu...Şimdi kocaman bir ADAM oldun… Seni güvenle bıraktığım 2 yerin vardı…Teyzen ZEYNEP (Beratca -ACE ),Halan SELMA (Beratca - AVA ) hala vazgeçemediklerin onlar...Hiç bir zaman da VAZGEÇEMEDİKLERİN olsun…Seninle yeniden büyümeye başladım...Hayatın acılarını seninle göğüslemeye başladık…Biz çooook şeyler yaşadık seninle ; zor günler atlattık …Ama en güzeli ne biliyor musun ? BALKABAĞIM… Sağlıklı olman, hayatımda olman … Sen çook yaşa KUZUMMM… Hasta olduğunda sana bakar üzülür , ağlardım, iyi olman için elimden geleni yapardım… Senin için geçirdiğim uykusuz gecelerim helali hoş olsun …Gün geldi de benim oğlum büyüdü de hasta annesine bile baktı…Sen ne tatlı şeysin yaa…RABBİME her gece binlerce kez şükranlarımı sunuyorum… Seni bana verdiği için…
ÖRDEĞİMMM…yaşama sebebim , yaşama sevincim, hayatımın anlamı, herşeyim… RABBİMİN bana vermiş olduğu bu CANI taşıdığım sürece yanındayım… Sen sen ol; kimseden verdiğinden fazla şey bekleme …
Ben sana her zaman ANNE,BABA,ARKADAŞ,SIRDAŞ, HERŞEY oldum…OLACAĞIMDA…Sen hayatı daha tanımıyorsun kuzum zamanla öğreneceksin yaşayarak… Hak ettiklerinle yada etmediklerinle…Zamanla önemli bir sürü kavramlar öğreneceksin NAMUS,GURUR,HAYSİYET,ŞEREF vs…Ömrün, bahtın, tahtın açık olsun OĞULCANIM…Yeni yaşını en içten duygularımla kutluyorum…Sağlıklı huzurlu, mutlu, beninle olman dileğiyle seniii çooook seven ANNEN…. (14.06.2011)
DUYGUCAN