YAPMAZ
- Abi gördün mü?
-Neyi?
-30.5.2012 yılından beri bu kadın seni göz göre göre aldatıyormuş?
-Yapmaz.
_Abi çok safsın be, sen tertemiz düşler kurarken ve bu kadın için artık aşkla bu kadın diye ölürken abi, seni neden elinin tersiyle ittiği belliymiş be abi,
- Yapmaz.
-Yapmasaydı, sevseydi senin yanında olurdu, onun değil!
-Yapmaz.
-Yaptı abi yaptı, hemde seninle bir top gibi oynayarak, seni canından ederek, senin canını ellerinle alarak ve elinin tersiyle iterek, sevseydi bu kadın sana gelir yapmadım derdi.
-Yapmaz,
-Yaptı abi, 06.03.2012 de başladı, 30.5.2012 alevlendirdi ve senin sonunu birlikte hazırladılar belli 31.11.2012 de seni ayağına çağırıp öldürdü. Bir gece önce beraber planlarılar belli ki.
-Yapmaz o Canın canı, canım o benim yapmaz, o paravancı değil beni kullanmaz yapmaz, o beni benim onun sevdiği kadar sevdi, seviyor yapmaz, onun inancı benim gibi millyonların inancını satın alır, o allahtan korkar bu dünya da yapmaz susun.
-Yaptı abi, aşkın beyazına düşen günah gibi yaptı kabul et, hala sen onun için isyan ediyorsun, onun için artık dönüşü olmaz bir halde ölüyorsun. Bu kadın seni sevseydi, senin yanında olur, hatta ilk arabaya atlar sana gelirdi, o yıllar öncesinden bulmuş fırtınasını anlamıyorsun.Sana anlamıyorsun demesinin sebebi buymuş,
-Yapmaz, ben canımı bu aşkın ortasına koyup kaybettim, o diye her nefesimde onsuz ölüyorum, bu dünyada ve ahirette bu yükü sırtlanacak kadar inançsız bir insan değil bu kadın, yapmaz abim, o beni çok sevdi.
-O senin canını aldı, başkasını sevdi abi kabul et!
-Allahta ona benim dışımda benim gözüm, hissimle, aşkla olduğu gibi nefretle bile yaklaşanları onun yüzmetre yakınına yaklaştırmasın, ona kimse zarar veremesin, hesabım ahirete kalsın da mahşerde iki dakika bile de olsa, canımı da alsa onu göre bileyim, çünkü çok özleyeceğim. Yapmaz dediklerini abim,bana söylediklerini ben söylemiş gibi kendi penceresinden baksaydı anlayabilirdi belki ama, kardeşim o canın canı yapmaz...
-Çok safasın abi, yaptı, kabul et ve madem ölüyorsun, ona kaybettiğin sesin dahil sunmadan öl, o bunu hak ediyor, b o ş v e r! yalan yemindi belki de adın
-O en güzel bekleyenimdi benim, bende onun yapmaz.
-Yaptı abi, yaptı gözün aydın olsun. öldün, bir şey değil, başın sağ olsun.
-Sa h i! kayıpken sol kesemin şehlâ boşluğunda, kimin secdelerinin yamacında bulunacaksın? desene onun tabiriyle. öldüm. bir şey değil. Yaradan ne diyor!
- Seni zerre kadar sevse senin karşında değil, yanında olurdu, ben farklıyım diyordu dimi sana.... Sağına bak, soluna bak, yanına bak, kimsem dediğin insanın seni kimsesiz koyuşuna inancına bak, baksana be adam ölüyrsun be ölüyorsun hemde ne için....
-Sus!
O aldığım her nefeste bendeydi, benden hiç gitmedi, sus, o yapmaz....
Öldüm! Bir şey değil!
-BAKİ EVKARALI-
ÖLMEDEN ÖNCE RUHUN ŞAD OLSUN ESERİNDEN...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.