- 906 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
6.MAYIS.2013
6 Mayıs.’ın bizlere çağrıştırdığı toplumsal bir dönemin çalkantıları diye anımsarız. Ülkesine tutkun üç fidan genç insanın, idamları nutkumuzu donduğu andır, gündür, zamandır 6. Mayıs ve kızımın aynı gün dünyaya gözlerini açmasıyla başka bir sevinçle buluşturur beni
6.Mayıs.2013 Cadde bostan Kültür Merkezinde Sergilenen; Deniz Gezmiş, Yusuf Aslan ve Hüseyin İnan’ın ; çocuklukarı, gençlik dönemleri, son günlerinden bizlere, halkına bıraktıkları eşyalarıyla beyni-mize önemli izler kazıyarak sunulur .
İsimlerinin ve yaşadıkları ağır sürecin üzerlerinde taşıdıkları sorumluluklarıyla halen onurla hatırlanmaktadırlar. Sergide o dönemin içinden yeniden geçiyorsunuz adeta.
Aynı gün Cadde Bostan Kültür Merkezi Konser Salonunda Üniversite’nin yıl sonu Konser lerinin olması ve kızımın doğum günü içinde Mezuniyet konserinin olması ne büyük bir mutluluk.Yoğun bir heyecan ve duygu içinde olmak. Bir saat önce Deniz gezmişlerin postalları, sigara izmaritleri, ceplerinde bulunan üç beş kuruşla belleğimde ,konser dinletisindeyim. Ve sahnede karşımda duran 6.Mayıs. günü dünyaya gelen kızım. Gözlerim dolu dolu, nutkum tutulmuş , yarı sevinçle izliyorum konseri. Korodan sahne arkasına giden öğrencilerin İyi ki doğdun Hazal, diye sevinç çoşkuları kulağıma yankılanıyor.
Üç fidanın ülkesinde yaşadığı acımasızlığı oturduğum yerde iki büklüm etkisinde konser izleyerek geçiriyorum. 6.Mayıs.2013’ü
Büyük alkışlarla, ıslıklarla karşılığını bulan konser bitiyor. Salondan yavaş yavaş çıkıyoruz. Yine Deniz Gezmiş Yusuf Aslan ve Hüseyin inan’nın sergisinin içinden yarı buruk, konserin sevincini üzerimizde taşıyarak Cadde Bostan Kültür Merkezinden çok değerli yeğenlerim, eşim, kızım ve kız kardeşim evlerimize gitmek üzere gecenin karanlığına karışıyoruz.