çarpık ilişkiler yumağı
“Merhaba.” Dedi genç kız kapıyı açan adama. Adamın üzerinde sadece kot pantolon vardı. Üzeri çıplaktı. Geniş ve kıllı bir göğüs üzerinden baktı kıza.
“Ne istiyorsun?”
“O burada mı?” diye sordu genç kız.
“Sana buraya gelmemi söylemiştim.” Dedi adam. Ardından kıçını kaşıdı.
Genç kız adamın fermuarının açık olduğunu farketti. Gözlerini kaçırarak takrar sordu.
“O burada mı?”
“Evet.”
Ardından içeri girdi adam. Kız da peşinden.
Salonda çekyat üzerinde genç bir çocuk giyiniyordu. Genç kızın geldiğini görünce paniğe kapıldı ve üzerini çarşafla örttü.
Genç kız bir süre acıyarak baktı genç çocuğa.
“Giyin hadi, gidiyoruz.” Dedi.
“Buraya neden geldin?” diye sordu genç çocuk.
“Seni bu adamdan kurtarmak için.”
“Ben kurtarılmak istemiyorum. Sana tercihlerimden bahsetmiştim.”
“Olabilir, ama ben senin sevgilinim ve seni seviyorum.” Dedi genç kız.
Genç çocuk, üzerini çarşafla örttü ve ağlamaya başladı.
“Hadi giyin. Gidelim.”
“Gitmek istemiyorum.” Dedi genç çocuk ve adama baktı.
Adam, çocuğu umursamayan bir tavırla sigarasını yakıp: “Beni karıştırmayın.” Dedi.
“Ne buluyorsun onda?” diye sordu genç kız ve hemen ardından “Ben de daha iyisi var.” diyerek apışarasını avuçladı.
İki erkek arzulu bakışlarla izledi bu gösteriyi.
“Kız haklı.” Dedi koltukta oturan adam ve sigarasından bir nefes çekti.
“Sen de mi?” diye sordu genç çocuk.
Genç kız adama baktı. “Onu bir daha aramıycağına söz verirsen seninle yatarım.” Dedi.
“Bana uyar.” Dedi adam.
“Nefret ediyorum senden!” dedi genç çocuk. Ve adamın üzerine yürüdü ancak adam ayağıyla bir tekme savurunca çocuk yere düştü.
“Anlaştık.” Dedi adam, sonra genç kıza baktı.
“Bunu yapmana gerek yok.” Dedi genç adam. “Gidelim buradan.”
“Elimdeki tek silah bu. Seni ondan kurtarıcam.”
On dakika sonra genç çocuk banyoda giyiniyordu. İçeriden gelen sesler üzerine kapı aralığından baktı. Genç kızın üzeirinde sıkı çalışıyordu adam. Ve daha önce kızdan hiç böyle zevk çığlıkları duymamıştı.
Yarım saat sonra bir takside oturuyorlardı.
“Artık bittiğine eminim.” Dedi genç çocuk. “Onu bir daha aramıycam. Sana söz veriyorum.”
Genç kız, aksini düşünüyordu. Daha önce hiç böyle bir zevk tatmamıştı. Kökünden itibaren ondokuz santim. Eve kadar sızlayan apış arasına memnun yarı uykulu bir düşe başladı genç kız…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.