- 3396 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
........SENSİZLİĞE SESLENİŞ............
vazgeçilmesi zor bir sevdanın içindeyim. ayrılık varya tam da omuzlarımın üzerinde..yorgunum.
kimsesizim..öyle bir boşluk var ki üzerimde..taşıyamıyorum..başım dönüyor onsuzluktan..insan aynı espiriye bir daha gülmez ama aynı acıya defalarca üzülür..neye yanıyım bilemedim..büyük sevdamamı kardeşimin ihanetinemi..yıllarca üzülüyorum,ağlıyorum,dayanamıyorum..kardeşim bırakıp gitti nedensiz..çok mutluymuş,huzurluymuş,gülüyormuş..herkes mutluluğunu yaşarken ben neden ağlıyorum,yüreğim neden acıyor? neden aklımdaki ve yüreğimdeki soru işaretlere cevap bulamıyorum..yaşananlar daha dün gibi aklımda..ben her gün ayrılığı yaşarken onlar neden mutlu? içimden atmak istiyorum unutmak istiyorum ama ansızın bir bıçak gibi saplanıyor yüreğime..unutamıyorum..bağırmak istiyorum..içimdekileri haykırmak geliyor içimden..sonra yapamıyorum..özlemler hasretler bogazıma düğümleniyor adeta..canım yanıyor..içimdeki ateşi söndüremiyorum..esen her rüzgar nefesimi kesiyor sanki...her defasında kandırılıyorum..ama bilmiyorlar ki ben inanmayı seçiyorum..
büyük sevdam,
nerelerdesin,kiminlesin,napıyosun..ihanetinin günlerini sayıyormusun? aldığın her nefes bendim ya hani şimdi nefes alıyormusun yoksa başkasımı nefes oldu varlığına? ya bende ki yokluğun? gün geçtikçe çığ gibi büyür içimde.. keşke benimle birlikte savaşsaydın bu sevda uğruna.. yaşatabilirmiydin beni yüreğinde..incitmeden bir inci tanesi gibi..bir gül gibi tutarmıydın ellerimden? yoksa koparıp atarmıydın umarsızca, zalimce..mısra mısra yazabilirmiydin gönül defterine..yoksa atarmıydın tozlu raflara beni..sen sevdiğim..ölümü göze alırdım bu sevda uğruna..binlerce kez öldürdüler senin uğruna..ama dayandım sabrettim..beni sevdiğine inandığım için vazgeçmedim..ben senin için her gün öldüm..bin kere dirildim..ama başkayım artık..gücüm kalmadı..insan bi kez ölür ben defalarca ölemem sevdiğim..
kardeşim dediğim büyük acım..
ben seni sevdamdan üstün kıldım..kardeşim dedim,yüreğim,canım dedim..omzunda ağladım senin..aynı yemeği yedik,aynı yatakta yattık,aynı anda nefes aldık...hani hatırlarmısın yaz geldiğinde ben dondurmasız yapamazdım..gece kalkar mutlaka yerdim.. sende hiç üşenmez gece kalkar dondurma yerdik..şimdi yaz geldi dostum..artık dondurmayı sevmiyorum..görünce tiskiniyorum..artık sevmiyorum dostum..her okul çıkışı kardeşliğimiz hiç bitmesin diye mutlaka her gün yolda bi çiçek gördüğümde koparıp sana veriridim..şimdi çiçekleri gülleri sevmiorum..nerden bilebilirdim her bir gül için senden bir ömüür uzaklaştığımı.. kardeştik lan biz..candık kandık..neler gizledin ihanetinin ardında..nasıl kıydın kardeşim dediğin insana..mutlumusun lan o adamla..mutlu olman gerekir..lan insan bir erkek için kardeşini satar mı? dost acı söyler derler ben istemedim onunla olmanı..bu mu hatam,bumu kusurum..senin mutlu olmanmıydı günahım..var git yoluna...uzak dur benden..o aciz bedenini uzak tut benden.. kötülüğünümü istedim lan ben..seni seviğim,kıymet bildiğim için seni korudum..adım sevdiğin adamı seviyor olarak çıktı.. vay be nede iyi senaryo..tam oskarlıksın kardeşim..görüyorum mutlusun gözlerine baktığımda hissedebiliyorum mutluluğunu..ama bitmesi yakındır dostum...sende anlacaksın yanmanın ne demek oldugunu..sende hissedeceksin kimsesiz kalmayı..ağlamak isteceksin beni arayacaksın ama çok geç olacak..çünkü ben gitmiş olacağım bu şehirden..bu şehri sessiz çığlıklarılarımla inleteceğim..her göz yaşımda bin ah işiteceksin...sende anlayacaksın yanmanın ne demek olduğunu...her gidene bi eyvallahım var benim bi tanede sana olmuş fazla acıtmaz canımı...sen mutluyken kardeşim ben her defasında acı çektim..mutluluğunu gözümün önünde yaşadın..(((O BUNLARI HAKETTİ)) demişsin..neyi hakettim be büyük acım neyi? sen beni haketmemişsin bunu anladım..bak herkes senden uzaklaşır oldu..ama aşk denen o şey kör etmiş seni..bu aşk hata üstüne hata yaptırdı sana..dostunu sevgisi,sevgiliden çoktur diyenler bide benim hikayemi dinleyin ve bi daha söyleyin..dostta fedakarlığı biri öğretsin şuna...sol yanım çok acıyor be kardeşim..bak sana hala kardeşim diyorum..seni sevdiğimi gösteriyorum..evet belki hala seviyorum seni kardeşim ama masal bitti...sende bittin....
daralıyorum....bunalıyorum...yoruluyorum...
bu bir ihanet mektubudur..bana yapılanları gösteren acı bir mektuptur..bir yüreğin alev alev yanışıdır..bi ihanet mektubu yazmak için daha çok gencim..
Sevgiden bahsedemem
elimde değil bu durum,
Size sövüp sayabilirim ama,
Sabah geç uyanırım diye korkarım bu seferde,
İlk vapuru kaçırır ihanetinizin yerine geç kalabilirim,
Keşke o gün size sövüp saysaydımda,
O sabah geç uyanıp,
Oraya sizin yanınıza geç gelseydim,
Sevgilim ve canım kardeşim artık kimileri anılarıyla anılır,
Kimileride analarıyla
Size gelmek için henüz çok gencim ben.
............SEBEBSİZ FIRTINA................
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.