- 665 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
O da bir anne.....
Bir kaç gün önceydi.Karşıdan beni kollayan gözlerini hissettiğimde başımı çevirdim.Bana bakan iki sarımtırak ,inceleyen ölçüp biçen gözler.Önceleri anlayamadım neden diye düşünürken de bir yandan işlerimi yapmaktaydım.
Unuttum onu bir kaç dakika içerisin de. Taaki ağzında sallanan bir canlıyla bulunduğum yere
seyirtene dek.Eyvah fare yakalamış ve mağazaya dalacak fareyle derken bir yandan da farenin çektiği acıyı düşünen ben. Ani bir hareketle pisstt diyen sesimle birlikte ileri atılan yine ben..
Aradan sanırım 5-6 gün geçti. Mağazada bir müşteri ile konuşurken gözüm kapıya takıldı.Bizim kedicik elini kolunu sallaya sallaya aşağı kata inmez mi! Müşteri ve ben aynı anda kovalamak amaçlı ileri atıldık.Nafile çoktan alt kata hızla inen bir kediyi kimse yakalayamaz.Sağ olsun müşteri erkek ve bir bayana yardım amaçlı inip alt kattan kediyi bulma çabaları:)) Dedim ya bir kedi aklına bir şey koyduysa kimse engelleyemez..
Çok şık bir Jozefin üzerine altın varak bir aynayla mutlu mesut evinin yolunu tutan müşterimden sonra imkansızı zorlamadan geçip masama oturdum..
Aman Allahım!!!!!!
Yine ağzında sallanan bir canlı ve koşa koşa yıldırım hızıyla bizim alt katta...Midem alt üst fareyi yiyecek sokaktan yakalamış..Unutmaya çabam bir iki müzik dinliyorum ve birden gözüm kapıya takılıyor bu sefer sarı bir fare ağzında içeri dalıp pat alt kata...Oturdum izliyorum ve düşünüyorum nereden buluyor bu fareleri...?
Eh yani bu da fazla varan üç ...Aniden fark ediyorum ki bunlar fare değil taşıdıkları:))yavruları .Her yerde beni mutlaka bulmasalar olmaz zaten.
Bu gece onları bulamadım kocaman depoda sadece su ve süt koydum .Çünkü kapının akşamları kapandığını nereden bilebilirdi ki pisicik.Seslendim ama nafile çıkmadı saklandığı yerden .
O BİR ANNE VE ÜÇ EVLADINI GÜVENE ALDI BELLİ EDER Mİ YERİNİ...Gülsem mi ağlasam mı bilemedim.Aklım onlarda bakalım sabah gittiğimde iş yerine neyle karşılaşacağım.Ve bu resmim o andan gülmekle ağlamak arası bir şey gözlerime akan düşüncelerimden:)))
................................................EMA
YORUMLAR
her canlı varlık gibi analar yavrularını hep kollar ama bazende kollarının arasından zorla alırlar yavrularını bir kedi kadar olamadım işte gene ağlayarak okuduğum bu yazı gene yürek sızıntımı hatırlattı keşke o kedi ben olaydım neyse can yazdıkça daha çok ağlayacağım her okuduğum şiir ve yazıyı sanki bana yazıyorlar bir kere can acımasın yara kanıyor işte duyularımı yazabildim isterdim ki en güzel biçimde tebrik edeyim ama yazamadım özür dilerim
Tüm hayvanat'ta analık güdüsü hemen hemen aynı..
Bir timsah'ın ağzına aldığı kendi yumurtalarını " EYVAH YİYECEK ONLARI !.."
diye düşünürken,sadece korunma amacıyla onları emin bir yere götürdüğünü
izlemiştim bir belgeselden..ANALAR hep aynı...ALLAH analarımızı cennetlerine
alsın..