- 1105 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Gece güzeldir…O gizemli mavisi, güzeller güzeli yedi kandilli süreyyası ile,Güzeldir.
Ve gece, üretkendir.Karışık ,canlı ve yoğun bir atmosfer…En hisli bestelerin yapıldığı, muhteşem romanların son noktalarının atıldığı,Aşkların dolu dizgin yaşandığı,Hasretten prangaların eskiyip parçalandığı .İsyankar kalplerin, diz üstünde mahcup, Yaratanına yaklaştığı,Yanmış yüreklerden yükselen duaların adresine ulaştığı,…
Nicelerinin hayatlarının karardığı ve nice kararmışların aydınlığa karar kıldığı…Ayrılıkların, vuslatların aynı peronda kucaklaştığı.Bin türlü hayatın, başka başka hallerde ve iç içe,o keşif örtünün altında birbirinden habersiz nefes aldığı….En çok ta iradenin nefse savaş açtığı…
Girift, büyülü, buğulu, kalın ve saydam bir atmosfer….Ve ufkunda güneş açan bir atmosfer…
Uyanıklık halinin en muhteşemidir, uyanık kalpler için.Gece yapılan her işin bedeli çift mislidir örneğin..
Mesai çift tarife, taksimetre de…. örneğin…
Gece güzeldir…O gizemli mavisi, güzeller güzeli yedi kandilli süreyyası ile,Güzeldir…..
Ve, gece şahittir…Herkesin herkesten gizlediğine,.. gece şahittir….Okunan dualara, edilen beddualara, zalimlere ve mazlumlara,..Milyonlarca insanın dünyasına da, berzahına da şahittir…
Bu nedenle midir bilinmez,Bazıları gök, şimşek şimşek yarılır, Yıldırım yıldırım öfkeyi.Sağanak sağanak rahmeti indiriverir…?
Tan yeri ağarana kadar,Güneş karanlığı boğana ve taze bir gün doğana kadar...!
Gökler derdime derman bu gece..Bulutlar sel, sel,gözyaşıma yaren, bu gece...Efkarıma cendere bildiğim duvarlar, Şefkatle kucaklıyor ruhumu, bu gece...
Özledim demekten, kanar oldu dilim..Yalan da olsa," ben de " demeni işitmekti aciz dileğim.Anladım, gelmeyeceksin,... artık gelme..Seni mahşerde Tanrı’ dan isteyeceğim...!"
SELDA İYİEKMEKÇİ
YORUMLAR
Gecelerim, benim en sadık dostlarım olmuştur.
En zor zamanlarımda sığındığım sıcacık bir kucaktır gecelerim.
Yalnızlığımı paylaştığım,
Hayallerimi istediğim gibi kurduğum gecelerim.
Beni de çok etkiler geceler...
Çünkü tüm duygularımı kendimle paylaştığım bir ortam oluşturur.
Hayal dünyamı ziyaret ederim.
Kimse rahatsız edemez beni...
Bu güzel yazıda da kendimi bulduğumu hissettim Selda Kızım.
Kutluyorum.